برگزای مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت مظلومانه امام دهم شیعیان، امام هادی(ع) با سخنرانی آیت الله علم الهدی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،همزمان با فرارسیدن سوم رجب المرجب، سالروز شهادت مظلومانه جد بزرگوار امام زمان(عج)، حضرت امام علی‌النقی(ع) مراسم سوگواری و مرثیه سرایی در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
مراسم شب و شام شهادت امام هادی(ع) 22 و 23 فروردین از ساعت 20 تا 22 برگزار می‌شود. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین جمالی پیرامون موضوع سنت و سیره امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
ویژه برنامه سالروز شهادت مظلومانه دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت نیز از ساعت 11 تا 13:15 روز دوشنبه 23 فروردین ماه در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و آیت‎الله سید احمد علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد پیرامون موضوع سبک زندگی امام هادی(ع) به ایراد سخن خواهند پرداخت. مدیحه سرایی و ذکر مصیبت در مدح این امام همام از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام هادی(ع) می‌توانند با شرکت در آنها ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام رضا(ع)، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی دهمین پیشوای شیعیان را که در میان ائمه اطهار(ع) به هادی و راهنما مشهور بودند را برگزیده و این ویژگی‌های برتر در زندگی خودشان پیاده کنند.

انتهای پیام//




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.