وائل الحلقی: انتخابات نشان داد مردم سوریه بر عزت خود تأکید دارند/ما مشروعیت خود را از اراده ملت سوریه می‌گیریم

نخست‌وزیر سوریه انتخابات پارلمانی را مکمل پیروزی‌های نظامی و مقاومت مردم سوریه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلویزیون سوریه گزارش داد: "وائل الحلقی،" نخست وزیر سوریه پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: امروز روزی بزرگ در برهه ای حساس از تاریخ سوریه است. مردم سوریه برای انتخاب نمایندگان خود در پارلمان، پای صندوق های رای آمدند. پارلمانی که مردم امیدوارند به خواسته هایشان جامه عمل بپوشاند. 

مردم، ثبات و بازسازی حکومت به دور از دخالتهای خارجی را خواستار هستند. فضای سیاسی سوریه با این انتخابات درخشش جدیدی گرفت و زیبایی آن دو چندان شد. این موضوع در کنار موفقیت های ارتش سوریه، مذاکرات سوری - سوری و آغاز بازسازی شهرها و روستا ها در بسیاری از مناطق، چهره زیباتری به خود گرفته است. این انتخابات نشان داد که مردم سوریه بر عزت و استقلال خود تاکید دارند و وحدت ملی را مهم می شمارند. انشاالله این موفقیتها با از بین رفتن تروریستها در سوریه به تابلویی زیبا و کامل تبدیل خواهند شد. 

الحلقی درباره حضور مردم سوریه در پای صندوق های رای گفت: بر اساس اطلاعات و آماری که از بیشتر استانها به دست ما رسیده است مردم استقبال خوبی از انتخابات داشته اند. مردم سوریه با شرکت در این انتخابات، مردمسالاری در سوریه را بار دیگر به خوبی نشان دادند. 

وی افزود: ما مشروعیت خود را از اراده ملت سوریه می گیریم و نه از اظهارات بیگانگان. امروز مردم سوریه با استقبال از انتخابات، اراده خود را نشان دادند. این انتخابات چه در مرحله اعلام نامزدی و چه امروز در مرحله برگزاری، بسیار خوب و بی نظیر بوده است و انشالله نتایج مثبتی خواهد داشت و خواسته های ملت سوریه را به مرحله عمل خواهد رساند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار