داعش اعضای بدن مجروحان داعشی را می‌فروشد

گروه تروریستی داعش با تشکیل تیم پزشکی متخصص پس از فوت آن دسته از اعضای خود که مجروح می شوند اعضای بدن آنان را بیرون آورده و در بازار سیاه در عراق و بیرون از آن به فروش می رساند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش های مطبوعاتی فاش کردند که گروه تروریستی داعش با تشکیل تیم پزشکی متخصص بیرون آوردن اعضای بدن، پس از فوت آن دسته از اعضای خود که مجروح می شوند  اعضای بدن آنان را  را بیرون آورده و در بازار سیاه در عراق و بیرون از آن به فروش می رساند.
 
اقدام اخیر تروریست های داعش در خصوص تجارت اعضای بدن تلفات خود به دلیل از دست دادن مساحت زیادی از مناطق تحت اشغال و کسر بودجه بوده و هدف از آن  تامین منابع مالی برای برطرف کردن هزینه های اعضای جنایت کار خود و سایر نیازها است.
 
بر اساس این گزارش، تروریست‌های داعش همچنین اسرا و زندانی‌های خود را مجبور می‌کنند که برای اعطای خون به مجروحان، خون بدهند.
 
داعش از تقریبا دو سال پیش مناطق گسترده ای از عراق از جمله مناطقی در شمال و غرب آن را به اشغال درآورد اما در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شدند چند شهر از جمله الرمادی و تکریت را از اشغال داعش آزاد کنند.
 
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.