آغاز فراخوان ایده‌پردازی انتخاب شعار جهت حفظ حریم شهر مشهد

مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از آغاز فراخوان ایده‌پردازی انتخاب شعار جهت حفظ حریم شهر مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، هادی قاسم‌پور افزود: فراخوان فوق از هفتم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حریم شهرها به نسل‌های آینده شهروندان شهر اختصاص داشته، تاکید کرد: جهت حفظ این پهنه، نیازمند مشارکت عمومی شهروندان، بویژه جوانان به عنوان مالکان آینده شهر مشهد هستیم.

مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: فراخوان ایده‌پردازی به منظور افزایش و تحقق مشارکت عمومی شهروندان در مدیریت شهری بخصوص حریم و تعیین چشم‌اندازهای فعالیت ارتفاعات جنوبی مشهد (حریم شهر) آغاز می‌گردد.

قاسم‌پور بااشاره به همکاری ارتفاعات جنوبی (حریم شهر) با گروه مشاوران جوان درخصوص این فراخوان افزود: در فراخوان ایده‌پردازی از بهترین شعار و چشم‌انداز کاری که منطبق بر اهداف افق 1404و برنامه‌های طرح جامع سوم باشد، تقدیر به عمل می‌آید.

وی گفت: لزوم حفظ کاربری اراضی حریم، حفاظت از محیط زیست طبیعی و شهری برای نسل‌های آینده و آشناسازی شهروندان با حقوق شهروندی خود در حریم از محورهای انتخاب شعار در این فراخوان می‌باشد.

مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهدافزود: همچنین طی فراخوان ایده‌پردازی انتخاب شعار از ایده‌های مرتبط با حریم شهر، که متناسب با سیاست‌های محافظتی شهرداری مشهد باشد مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

قاسم‌پور از تلاش و پیگیری‌های مجدانه زینب دادگر، مشاور جوان مدیریت طرح های توسعه شهری جهت هماهنگی جلسات مشترک و چارچوب‌بندی در سامانه ایده‌شهر و معرفی ظرفیت‌های این سامانه به معاونت شهرسازی و معماری و مدیریت ارتفاعات جنوب قدردانی کرد و گفت: شهروندان گرامی می توانند با عضویت در سامانه ایده شهر گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به آدرس http://www.ideshahr.ir در فراخوان مذکور شرکت نمایند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.