فرید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

خبر‌های خوش برای زنان سرپرست خانوار در راه است/ اسامی تمامی زنان تحت پوشش در لیست

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور گفت:تشكیل كارگروه حمایتی از زنان سرپرست خانوار در سازمان بهزیستی و شهرداری موازی كاری نیست.

خبر‌های خوش برای زنان سرپرست خانوار در راه است/ اسامی تمامی زنان تحت پوشش در لیستحبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص عملكرد این سازمان برای رفاه حال زنان سرپرست خانوار، اظهار داشت: با توجه به اینكه شهرداری تهران در حال افزایش مراكز خدمت رسانی به این افراد است، در همین راستا بهزیستی نیز اقدامات لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس كارگروه شورای انقلاب فرهنگی به نام گروه حمایتی در بهزیستی تشكیل شده است كه در حوزه رسیدگی به شرایط نامناسب زنان سرپرست خانوار فعالیت می كند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور درخصوص مجموعه شرایط ثبت نام در گروه حمایتی گفت: اسامی تمامی زنانی كه تحت پوشش این سازمان هستند، در این كارگروه وجود دارد و خدمات لازم به آن ها ارائه می شود.

فرید توانمند سازی روانی و اجتماعی، اقتصادی و اشتغال زایی، را از جمله خدمات ارائه شده در این گروه برشمرد و تصریح كرد: بهزیستی در هماهنگی با شهرداری مجموعه اقدامات لازم را انجام می دهد تا در حین انجام خدمت رسانی به این افراد دچار موازی كاری نشویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
کثیرلو
۱۰:۴۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
باسلام خسته نباشید من تحت پوشش بهزیستی هستم شمارابخدا یه فکری برای مسکن ما بکنید بابا مستاجر هستیم یک خانه پنجاه متری درمحل خودون میشه با سی میلیون تومن بخریم اما نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
برای زنان سرپرست بالای 70 سال چه تمهیداتی اندیشیده شده؟
آخرین اخبار