مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در شهرستان ها شورای اجرایی، در استان و در کشور شورای عالی جمعیت هلال احمر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گنج کریمی با بیان این که اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شرکت می کنند افزود: این انتخابات در 18 شهرستان استان کرمان که دارای شعبه جمعیت هلال احمر هستند، برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از 17 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان امروز هشت هزار و 548نفر پای صندوق های رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق های اخذ رای انداختند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره تعداد 157 نفر از اعضا و داوطلبان فعال به عنوان نامزد شورای اجرایی و بازرسی رقابت می کنند خاطرنشان کرد:تعداد 72 نفر عضو شورای اجرایی و 18 نفر بازرس در این مرحله با رای مستقیم اعضا انتخاب شدند که پس از اعلام رسمی نتیجه انتخابات مجامع و بررسی و ارزیابی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، فهرست نهایی آنان منتشر خواهد شد.
گنج کریمی با تاکید بر تقویت اعتماد عمومی افزود: احترام به ارزش های اخلاقی و انسانی، تقویت همدلی و پیوستگی اجتماعی در جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد، بدون حضور و مشارکت اجتماعی آحاد جامعه به ویژه داوطلبان ممکن نیست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار