پنجمین اعتکاف رضویون در حرم مطهر رضوی برگزار می­ شود

همزمان با روزهای پايانی ماه مبارک رمضان پنجمین اعتکاف رضویون از سوی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش­های اجتماعی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می شود.

پنجمین اعتکاف رضویون در حرم مطهر رضوی برگزار می­ شودبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرپرست موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش­های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: اعتکاف رضویون که هر ساله با حضور صدها نفر از فعالان فرهنگی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر برگزار می­شود، امسال نیز در سه روز پایانی ماه مبارک رمضان برای بهره­مندی از فضائل معنوی این ماه پربرکت برگزار می شود.

علی اکبر عصارنیا با بیان اینکه اعتکاف یک فرصت بی‏ نظیر برای بازسازی معنوی انسان است، افزود: این موسسه به عنوان یک مجموعه فرهنگی، تعمیق باورهای دینی از طریق ترویج سیره و سنت اهل بیت اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت‏های خود قرار داده است و برای پنجمین سال متوالی در دهه آخر ماه مبارک رمضان به پیروی از سنت نبوی، اعتکاف رضویون را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند.

سرپرست موسسه خدمات مشاوره­ای جوانان و پژوهش­های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: این اعتکاف ویژه مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی و جهادی شهر مشهد است.

عصارنیا افزود: سخنرانی توسط اساتید برجسته و بیان احکام و قرائت دعای ام­داوود بعد از ظهر روز سوم اعتکاف از جمله ویژه برنامه­های  پیش­بینی شده برای بهره مندی معتکفان پنجمین اعتکاف رضویون است.

 وی گفت: علاقه ­مندان برای شرکت در این مراسم می توانند از 7 تا 10 رمضان برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی http://shajar.aqr.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام//


 

برچسب ها: پنجمین ، اعتکاف ، رضویون ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار