طنز؛

رسوایی ۲ پرفروش‌ترین فیلم ایران می‌شود!

یکی از دوستان به طور اتفاقی مقاله ای را کشف کرده اند و برای ما فرستاده اند که قرار است سه ماه دیگر در سرستون یکی از نشریات معتبر و معطر چاپ شود!

رسوایی ۲ پرفروش‌ترین فیلم ایران می‌شود!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از قدیم گفته اند تابستان می رود و سوزش گرمایش می ماند برای آن که از آب به خوبی بهره نبرده است. خدا را شکر به همت و پیگیری بزرگواران و دلسوزان، فیلم های رکیک، سست، مقوایی و بی اندیشه ای که عفت عمومی را هدف قرار داده بودند، از پرده سینما به زیر کشیده شدند که امیدوارم مخارج زندگی مجوز دهندگان بکشد بالا! اولین فیلمی که پروانه اش را با شمع سوزاندند (سوزانده باد پروانه ی ماشین کارگردانش)، "۵۰ کیلو آلبالو" بود که اسمش را باید  حدود صد کیلو آشغال فرهنگی می گذاشتند. به اعتقاد من شربت های آلبالوی این فیلم (که شک دارم واقعا شربت بوده باشند!) طبیعی تر از کاراکترهای اصلی بازی می کردند. فیلم بعدی "من سالوادر نیستم" بود. اولا که به سنگ پای حمامم که سالوادر نیستی! این هم شد اسم آخر؟! اصلا این سالوادر که بود. آنهایی که در بچگی درگیر بازی مسخره "دالی" بودند، برای احترام به این بازی اسم کاراکتر اصلی را سالوادر  گذاشته اند که نام "سالوادر دالی" را زنده کنند که مرگ بر آثار و سیبیل و نامش باد. چرا در این فیلم اسم زبانم لال "ابی" برده می شود؟ مگر ما هنرمندانی چون "چنگیز حبیبیان" و "علیرضا افتخاری" و" بیژن خاوری" نداریم. آن شخصی که مجوز داده باید روزی  را تصور کند، همان روزی را که تب کرده است، که اگر لمسش هم کنند دیگر نمی تواند به آغوش دنیا برگردد.
 
فیلم دیگر "بارکد" نام داشت که اساسا اسمش شک برانگیز بود. مسئولین محترم اصلا بارکدش را چک کرده بودند؟ اگر دوستان "خود بارکدخوان" ما بارکد را بررسی نمی کردند و دیر می فهمیدیم فیلم ویروسی است و سیستم های فرهنگی ما را آلوده می کرد، باید یقه چه کسی را می گرفتیم؟
 
در فیلم "ابد و یک روز" هم که کارگردان یک قوطی رنگ سیاه خالی کرده بود وسط سناریو، از اولش هم معلوم بود ایده اصلی فیلم دزدی است و براساس فیلم شوکران استاد افخمی ساخته شده است.
 
فیلم "فروشنده" هم که اسمش روش است. قصد داشت  آبرو و حیثیت و دار و ندار ما را بفروشد. آب سنگین را عده ای دیگر فروختند، آب سبکمان را هم آقای فرهادی می خواست بفروشد که سر معامله دوستان رسیدند و فیلم را از پرده پایین کشیدند.
 
خدا رو شکر نمایش تمام فیلم های ناسالم لغو شد و در حال حاضر فقط دو فیلم بی نظیر و آموزنده  "رسوایی ۲" و "ننه نقلی" باقی مانده که هردو در ژانر خود بسیار تاثیرگذار و ارزشمند هستند و می توانند نمایندگان خوبی برای سال بعد جشنواره کثیف کن باشند تا با درخشش خود، پرده ظلمانی را از چشم داوران و حضار و کوردلان آن جشنواره بردارند.
 
ضمنا طبق مدل آمار تورم نقطه به نقطه، فیلم رسوایی ۲ نسبت به سال گذشته در همین ماه، پر فروش ترین فیلم سینمای ایران است!
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.