در پی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به کارگزاران نظام/14

بروجردی: رهبری خط بطلانی بر عادی شدن روابط ایران و آمریکا کشید/ استفاده از ظرفیت کشور تنها راه مقابله با طراحی دشمن

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تنها راه مقابله با طراحی دشمن، استفاده‌ از ظرفیت‌ها و افزایش روزافزون اقتدار کشور است.

تنها راه مقابله با طراحی دشمن، استفاده‌ی صحیح از ظرفیت‌ها و اقتدار کشور استعلاءالدین بروجردی در گفت‌و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با کارگزاران، اظهار داشت: یکی از مهمترین جلسه مقام معظم رهبری با مسئولان، نشست ماه مبارک رمضان است که در مقدمه آن فراز های معنویت ماه مبارک رمضان در فرمایشات ایشان وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مهم با مسئولان نظام خط بطلانی بر عادی شدن روابط ایران و آمریکا کشید، ادامه داد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب به موضوعات داخلی کشور و  مسائل روز پرداختند.
 
نماینده مجلس دهم با بیان اینکه مطابق فرمایشات رهبر انقلاب امروز کشور در برهه‌ی کنونی، در شرایط حساس و خاصی قرار دارد، افزود: ایشان  تاکید داشتند که اقدامات دولت باید در این زمینه صورت بگیرد.
 
بروجردی با بیان اینکه ایران از ظرفیت‌های و توانمندی‌های زیادی برخوردار است اظهار داشت: رهبری تاکید داشتند طراحی و نقشه‌ی دشمن، از بین بردن توانمندی‌های جمهوری اسلامی است  و اگر نتواند، جلوگیری از رشد این توانمندی‌ها است لذا تنها راه مقابله با طراحی دشمن، استفاده‌ی صحیح و مناسب از ظرفیت‌ها و افزایش روزافزون قدرت و اقتدار کشور است، به بیان توانمندی‌های اصلی و اساسی کشور پرداختند.
 
وی ادامه داد: رهبری تاکید داشتند مسئولان دولتی باید با برنامه‌ریزی صحیح در جهت افزایش جمعیت جوان کشور حرکت کنند در جهت جوان نگهداشتن پرداختن به این مسئله از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
 
 بروجردی با بیان اینکه رهبری در بخش دیگر تذکراتی در خصوص مسائل اقتصادی دادند، گفت: مشکلات فراوان داریم و دولت باید با برنامه آثار تحریم ها را با محوریت اقتصاد مقاومتی و به کار گیری صنایع کوچک را کاهش دهد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به موضوع برجام، اظهار داشت: حضرت آقا، نظرات هر دو گروه موافقان و مخالفان برجام را اغراق آمیز خواندند و تاکید داشتند هم افرادی که از برجام تمجید می‌کنند و هم مخالفان و منتقدان آن، در بیان نظرات خود گاهی اغراق می‌کنند، درحالی‌که برجام هم نقاط مثبت و محسّنات دارد و هم نقاط ضعف و معایب.
 
بروجردی خاطر نشان کرد:  زوایای پرابهام سند برجام زمینه‌ی سوءاستفاده‌ طرف‌های مقابل را فراهم کرده است اما تاکید شد جمهوری اسلامی ابتدائاً برجام را نقض نخواهد کرد، زیرا وفای به عهد، دستور قرآنی است اما اگر طرفهای مقابل آن را نقض کند برجام را آتش خواهیم زد که این کار هم دستوری قرآنی درباره‌ی نقض عهد متقابل است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بروجردی ، مجلس ، رهبری ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار