فاکس نیوز: کلینتون با پول ناقضان حقوق زنان درباره حمایت از آنها سخنرانی می‌کند

فاکس نیوز در گزارشی نوشت "هیلاری کلینتون" از کشورهای عربی ناقض حقوق زنان پول می گیرد وهمزمان مدعی دفاع از حقوق آنان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در گزارشی به اشتباهات زیادی که "هیلاری کلینتون،" نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در دوره مسئولیتش مرتکب شد پرداخت.
 
وقتی مذاکرات هسته ای ایران در جریان بود او وزیر امورخارجه بود و مواضع او در این خصوص نیز اشتباه بود. مواضع او درباره عراق و سوریه نیز اشتباه بود. در این میان باید به نکته جالبی توجه کرد و آن اینکه بنیاد کلینتون و کتابخانه کلینتون چه منابع مالی از کشورهای منطقه دریافت کرده است.
 
عربستان سعودی 25 میلیون دلار به بنیاد کلینتون کمک کرده است و خاندان سلطنتی سعودی ده میلیون دلار نیز به کتابخانه کلینتون داده است. کشوری این پولها را به کلینتون ها داده است که در آنجا، زنان حق رانندگی ندارند، زنان برای کارکردن یا سفر نیازمند کسب اجازه هستند، و به خشونت علیه زنان در خانواده هایشان رسیدگی نمی شود. در این کشور، اگر فردی همجنس باز باشد، به اعدام محکوم می شود. در عربستان سعودی هیچ کلیسا یا کنیسه ای هم وجود ندارد. باهمه این اوصاف، هیلاری کلینتون از چنین کشوری پول می گیرد. 

کشور دیگری که به کلینتون کمک مالی می دهد، کویت است.  کویت ده میلیون دلار به بنیاد کلینتون کمک کرده است. کویت کشوری است که در آنجا کلیسا یا کنیسه ای وجود ندارد. احداث محلهای عبادت برای غیرمسلمانان در کویت، غیرقانونی است. دادگاهها به زنان در کویت اجازه نمی دهند دادستان و قاضی شوند. هیچ قانونی هم در این کشور درباره خشونت علیه زنان در داخل خانه وجود ندارد. گرایشهای همجنس بازی هم در کویت ممنوع است و همجنس بازان به هفت سال زندان و پرداخت جریمه محکوم می شوند. 

امارات کشور دیگری است که پنج میلیون دلار به بنیاد کلینتون کمک داده است. این درحالی است که براساس قوانین امارات مردان حق قانونی دارند همسرانشان را کتک بزنند. خشونتهای جنسی علیه زنان در داخل خانواده هایشان جرم شناخته نمی شود. در امارات نیز ازدواج همجنس گرایان ممنوع است.

کشور برونئی نیز پنج میلیون دلار به بنیاد کلینتون پول داده است. برونئی کشوری است که در آنجا خشونتهای جنسی علیه زنان در داخل خانواده هایشان جرم تلقی نمی شود. روابط همجنس بازان نیز در بروئنی ممنوع است و کسانی که این کارها را انجام بدهند به سیزده سال زندان محکوم می شوند و درمواردی هم اعدام می شوند. 

قطر نیز کشوری است که پنج میلیون دلار به بنیاد کلینتون  پول داده است. در قطر نیز خشونتهای جنسی علیه زنان در داخل خانواده هایشان جرم نیست. براساس قوانین رسمی قطر زنان وظیفه دارند از همسرانشان تبعیت کنند. در این کشور نیز همجنس بازان به اعدام محکوم می شوند.

عمان نیز پنج میلیون دلار به بنیاد کلینتون پول داده است. در این کشور، رضایت زنان برای ازدواج ضرورتی ندارد.  در عمان هم خشونتهای جنسی علیه زنان در داخل خانواده هایشان جرم نیست. همجنس بازان در این کشور به شش ماه تا سه سال زندان محکوم می شوند.

الجزایر نیز پنج میلیون دلار به بنیاد کلینتون پول داده است. در الجزایر نیز خشونتهای جنسی علیه زنان در داخل خانواده هایشان جرم نیست. زنان کمتر از هجده سال نیز در این کشور نمی توانند بدون اجازه همسرانشان به سفر خارج از کشور بروند. همجنس بازی در این کشور ممنوع است  و افراد همجنس گرا به دو ماه تا دو سال زندان و پرداخت جریمه محکوم می شوند. 

براساس گزارش واشینگتن پست نیز بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه هریک، بیش از یک میلیون دلار به بنیاد کلینتون پول داده اند. 

با این اوصاف، چطور ممکن است کلینتون بگوید او قهرمان و طلایه دار حقوق زنان و همجنس گرایان است؛ اما درباره روند جاری در کشورهای فوق هیچ سخنی به  زبان نیاورده است. او از چنین کشورهایی پول دریافت می کند. این رویه کلینتون مصداق بارز دورویی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
گذشته از همه این حرف ها ، خانم کلینتون به خاطر جنایات علیه بشریت و دخالت در کشتار مردم سوریه و عراق ، صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد .
اوضاع اقتصادی مردم آمریکا با ریاست جمهوری خانم کلینتون از این که هست افتضاح تر خواهد شد .
آخرین اخبار