نظرات کاربران برای فیش حقوقی که هوش از سر میبرد + تصاویر

انتشار فیش حقوقی شهید دفاع مقدس با نظرات فراوانی از سمت کاربران رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبر کمپین فیش حقوقی مسئولین که طی روزهای گذشته منتشر شد بسیاری از کاربران فضای مجازی، مسئولین و مردم واکنش نشان دادند. برخی از مسئولین با پیوستن به این کمپین از فیش های دریافتی خود عکس گرفتند و آن را با سایرین به اشتراک گذاشتند برخی دیگر هم انگار نه انگار که کمپینی با این مضمون تشکیل شده است. اما خبری که دوباره جریان ساز شد انتشار تصویری از نامه شهید ذبیح الله عالی بود که در آن نوشته است زمین زراعی دارم و درآمدم خوب است لطفا دوهزار تومان از حقوق ماهیانه من کسر کنید. فقط چند ساعت از انتشار این خبر می گذرد که بسیاری از کاربران در انتهای این خبر نظرات خود را ثبت کردند.

نظرات کاربران نشان می دهد که همچنان بر سر آن خبر جریان ساز "کمپین فیش حقوقی خود را منتشر کنید" نظر دارند و آن را با این دستنوشته ساده و بی ریا شهید دفاع مقدش قیاس کرده اند.

گفتنی است تصاویر زیر فقط بخشی از نظرات کاربران است که برای خبر فیش حقوقی شهید دفاع مقدس گذاشته اند.















انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۳۱ تير ۱۳۹۵
کجایند شهدای ماکه ببینندحقوق چند ده میلیونی را.همان شهدایی که ماهیانه دوهزارتومان حقوقشان بود.بازبخشش میکردند.خداراشکر که جایگاهتان پیش خداوند عزیزاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
آنها می گفتند به ما حقوق ندهید و لی امروزی هاهرچه بیشتر بهتر باز هم می گویند .کم است .من از تنگی چشم فیل فهمیدم آنان که غنی ترند محتاج ترند آنها مردان آسمانی بودند و باید می رفنند . آنها (همان شهدای گرانقدر )کار را برای رضای خدا انجام می دادند نه بخاطر حقوق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
س.کاش می شد یه نفر به داد ما پرسنل نیروی زمینی ارتش برسه که درنوک پیکان هر گونه تهدید نظامی هستیم .ولی کمترین حقوق را میگیریم...خداازشون نگزره که مارو پیش خانواده مون همیشه شرمنده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام و درود به شرف این مرد بزرگ که نظیرشون در حال حاضر وجود نداره
امااااااا یک نکته را هرگز فراموش نکنید خصوصا آنهایی که از مسئولین فعلی مملکت ایراد مبگیرند حواسشون باشه که اینها هم همرزمان شهیدانی همچون شهید عالی بودند ولی امروز به ابنجا کشیده شدند چی باعث شده که آن فرهنگ متعالی و انسانی دیگر خواهی و دلسوزی برای بیت المال تبدیل به آنچه که امروز در ایران ما میگذررد بشود ؟؟ چه عاملی باعث شده که امروز ملت شکاف عمیقی بین خود و دولت احساس کند؟؟ من فکر میکنم مشکلات خیلی ریشه دارتر از این حرفهاست و یه سوال آیا مسئولین فعلی مملکت از فیلترهای خاص گزینشی عبور نمیکنند آیا همه آنها ادعای حضور در میدان جنگ و اعتقاد و التزام به اسلام را ندارند پس چرا هر روز این تفکر در جامعه ما نهادینه میشود که هرکسی که مسیولیتی را در این کشور برعهده گرفته به دنبال منافع شخصی و ارضاء نیازهای شخصی و فامیلی خودش هست؟؟؟ هر چند سال یک بار نظام پرداخت کارکنان دولت به بهانه همسان سازی حقوق کامندان تغییر میکند و بلافاصله اتفاقاتی رخ میدهد که بازهم منجر به تفاوتهای اساسی در دریافتیهای شاغلین در بخشهای مختلف دولت بصورت خیلی فاحش میشود و باز همان آش هست و همان کاسه. و سوال مهتر که هر کدام از ما زا خودمون باید بپرسیم اینکه آیا خود من قدمی در جهت بهبود و اصلاح رویه های فعلی برداشته ام. همه علم تظلم برداشته ایم و دیگری را مورد خطاب قرار داده ایم ولی امان از عملکرد خودمان. امان از اینکه ذره ای به خود نهیبی بزنیم و خود را خطاب قرار بدهیم و خیلی راحت با گفتن اینکه ازدست ما کاری برنمی آید و حتی بدتر با همرنگ جماعت شدن و خود با روشی دیگر و دروغ و فریبی دیگر در پی احقاق حق خود هستیم از خودمان شروع کنیم.... همه با دیدن نامه این شهید تحت تدثیر قرار گرفتیم اما چقدر خود خویشتن ما در این مسیر قدم برمیداریم......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
ای کاش بعضی از مسولان خودشان را آتش می زدند
-
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
روحش شاد
فرق مدیران امروز با اول انقلاب همه چیز آشکار است دگر نیاز به حرف نیست؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
آقای مسئول بانک . آقای مسئول تامین اجتماعی . آقای مسئول بیمه با اون فیش های حقوق چند ده میلیونی . ای کاش حداقل با مراجعین هم خوش برخورد میبودید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
ای کاش مسئولین محترم ما هم که حقوقای چند ده میلیونی می گیرن یه نگاهی به این نامه مینداختن. خدایی نمیدونم اونا چطور میخوان اون دنیا،اول به خدا بعدش به من و امثال من جواب پس بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
اینو باید به بعضی از مسئولین یاد داد
البته نه طریقه نوشتنش بلکه به مفهوم واقعی کلمه
شاید مسئولین از بطن جامعه خبر ندارد که مردهاش به لحاظ مالی شرمنده خانواده‌شان هستن
آخرین اخبار