کمپین انتخاباتی ترامپ از «برکسیت» حمایت کرد

سخنگوی کمپین انتخاباتی ترامپ از طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مجددا حمایت خود را از طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برکسیت) اعلام کرد.

«کاترینا پیرسون» (Katrina Pierson)، سخن‌گوی رسمی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، اظهار کرد نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا طرفدار کشورهایی است که بهترین تصمیم را برای آینده خود می گیرند. وی افزود در وضع کنونی جهان، کشورها باید موقعیت خود و آنچه که به نفع آنهاست را به دقت ارزیابی کنند.

بیانیه کمپین انتخاباتی ترامپ در حالی اعلام شد که وی در آستانه سفری به اسکاتلند برای بازگشایی تشریفاتی زمین گلف در این منطقه است. این سفر همزمان با اعلام نتایج همه پرسی طرح برکسیت در انگلیس است. 

ترامپ یکی از معدود چهره های بین المللی است که موافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است. ترامپ پیشتر در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز، به صراحت ادامه عضویت انگلیس در اتحادیه را با افزایش نگرانی ها درخصوص بحران مهاجرت مرتبط دانست. او گفت: «مهاجرت بحران شدیدی است که منشأ آن اتحادیه اروپاست. بهتر است انگلیس اتحادیه را ترک کند؛ البته این یک توصیه نیست، تنها یک احساس شخصی است.»

در مقابل، بیشتر سیاست‌مداران آمریکایی، از جمله اوباما و کلینتون، موافق ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار