دبیرکل انصارالله یمن بر ادامه مبارزه با متجاوزان تاکید کرد

سید عبدالمک بدرالدین گفت برخی از نظام های عربی، با اسراییل متحد و جریانهای اصلی جهان اسلام را به دشمنی گرفته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، دبیرکل انصارالله یمن گفت: این جنبش در مذاکرات کویت انعطاف زیادی از خود نشان داده است اما متجاوزان، بر طمع خود افزوده اند و تسلیم کامل ملت یمن را می خواهند.

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به تشریح سیمای منافقین در صدر اسلام و تاثیرات منفی آنها بر روند رو به رشد جامعه اسلامی پرداخت و گفت: از زمان روی کار آمدن بنی امیه، افول جهان اسلام آغاز شد و حاکمان این خاندان، مردم را برده و بنده خود می خواستند.

وی در ادامه، اقدامات بسیاری از نظامهای حاکم کنونی در جهان اسلام را در امتداد حکومت مستبدان و طاغوتهای گذشته خواند و افزود: این نظام ها از اسلام دم می زنند و این در حالی است که مصداق مسجد ضرار هستند. آنها با دشمنان جهان اسلام دست دوستی داده اند و با آمریکا و اسراییل هماهنگی کامل دارند اما خداوند برای آنها عذاب وعده داده است.

برخی از نظام های عربی، با اسراییل دست دوستی و اتحاد داده اند و نیروها و جریانهای اصلی جهان اسلام را به دشمنی گرفته اند. این رفتار، مصداق بارز نفاق است. امروز همه می دانیم که فلسطین در خطر است و برادران اهل سنت ما در فلسطین در خطر جدی قرار دارند اما آنها برای نجات فلسطین کاری نمی کنند.

دبیرکل انصارالله یمن افزود: برای مقابله با خطراتی که امروز جهان اسلام و مستضعفان را  تهدید می کند، نیازمند آموزه های حضرت علی علیه السلام هستیم. پیامبر اسلام (ص)، امام علی علیه السلام را سه بار به یمن فرستاد که در همان مرتبه اول بیشتر یمنی ها ایمان آوردند. یمنی هاهمچنان بر ایمان خود پایبندند و محبت خود به حضرت علی علیه السلام را از دست نداده اند.

 مردم ما امروز تحت فشارهای زیادی قرار دارند و عده ای می خواهند ما را به بردگی بکشانند. هر روز بر ما ظلم می شود اما با ایمان و محبت خود به پیامبر (ص) و علی بن ابیطالب می توانیم در برابر همه ظلم ها بایستیم.

عبدالملک بدرالدین در ادامه، خطاب به متجاوزان به یمن گفت: بدانید که هر چقدر هم توطئه ها و ستم و حملات شما شدید باشد، ما در برابر شما خواهیم ایستاد و تسلیم نخواهیم شد. در این جنگ حق با ماست و دست از آن بر نخواهیم داشت.

پس بنابر این به نفع شماست که دست از تجاوز بر دارید. شما مصداق بارز منافقانی هستید که برده آمریکا و پیروان آن شده اید. تا زمانی که شما به آمریکا وابسته باشید و از آن پیروی کنید بدانید که چیزی جز خسارت نصیب شما نخواهد شد. شما دست به طغیان و ظلم زده اید و فریب مال و تجهیزات خود را خورده اید و در یمن هر جنایتی را مرتکب شدید اما به نتیجه دلخواهتان نخواهید رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار