اصفهان؛

افتتاح مرکز بهداشت و درمان خیرساز در شهر طرق‌رود نطنز

مرکز بهداشتی درمانی خیرساز شهید طباطبایی طرق‌رود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز  در مراسم افتتاح مرکز بهداشتی درمانی خیر ساز شهر طرق‌رود اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که  شاهد افتتاح زیباترین و نمونه‌ترین مرکز بهداشتی درمانی در سطح استان اصفهان هستیم که در ساخت آن از بهترین مصالح و پیشرفته‌ترین استانداردهای ساختمانی ساخته‌شده است.

حسن شاهون ضمن تقدیر از ورثه مرحوم محمد علیزاده حیدری طرقی، این حرکت ارزشمند را الگویی برای سایر افراد برشمرد و افزود: بی‌شک حضور خیرین در بحث بهداشت و درمان کمک شایانی به‌ سلامت جامعه خواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز گفت: آن درمانگاه در زمینی به مساحت یک هزار متر و زیربنای 500 متر از سال 82 آغاز ولی به علت مشکلات اداری در سال 93 عملیات احداث آن آغاز و مبلغی حدود نیم میلیارد ریال توسط ورثه مرحوم علیزاده حیدری طرقی هزینه شد.

وی از تخصیص اعتبار شبکه بهداشت و درمان به مبلغ 670 میلیون ریال جهت تجهیز اداری و وسایل پزشکی خبر داد و افزود: کلیه تجهیزات موردنظر خریداری و در مرکز جانمایی شده و این مرکز آماده پذیرش بیماران و همچنین انجام امور بهداشتی است.

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام شیخ محمدعلی شریفی؛ رئیس شورای اسلامی طرق‌رود ضمن تقدیر از خانواده مرحوم حیدری در احداث این مرکز، خواستار حضور پزشک به‌ صورت دائم در مرکز شد و گفت: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات پایان هفته این شهر به علت گردشگر پذیر بودن شلوغ است، حضور پزشک در مرکز از ضروریات است.

وی همچنین خواستار احداث پایگاه اورژانس 115 در شهر طرق‌رود شد و بیان کرد: با توجه به وجود امکانات دندانپزشکی در مرکز، می‌طلبد هماهنگی لازم جهت حضور دندانپزشک در مرکز فراهم شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.