نماینده انگلیس در سازمان ملل:

فرآیند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا دو سال زمان می برد/پایه های قدرت لندن در جهان متزلزل نخواهد شد

متئو ریکرافت اعلام کرد کشورش به زودی تصمیم مردم را در خصوص خروج از اتحادیه اروپا اجرایی می کند.

فرآیند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا دو سال زمان می برد/پایه های قدرت لندن در جهان متزلزل نخواهد شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، متئو ریکرافت -- نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد -- اعلام کرد کشورش به زودی تصمیم مردم را در خصوص خروج از اتحادیه اروپا اجرایی می کند.

ماتئو رایکرافت در بیانیه مطبوعاتی گفت: « فرایند خروج از اتحادیه اروپا طولانی و پیچیده است و از زمانی که نخست وزیر اجرای تدابیر و اقدامات خروج را آغاز کند دو سال طول خواهد کشید.»

رایکرافت افزود در این دوره زمانی انگلیس بخش اساسی و عضو کامل اتحادیه اروپا باقی می ماند و از همه حقوق ( به عنوان عضو ) برخوردار است و همه مسئولیت ها را کماکان بر عهده دارد.

وی اظهار داشت بعد از گذشت این دوره زمانی و تکمیل فرایند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ، پایه های قدرت این کشور در جهان متاثر و متزلزل نخواهد شد.

نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد تاکید کرد اقتصاد انگلیس و جایگاه دیپلماسی آن در عرصه بین المللی ، قدرت آن در سازمان ملل متحد ، قدرت نظامی و تعهداتش در زمینه توسعه بین المللی و در ابعاد دیگر همچنان بدون توقف ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۵
مطمئنا اقتصادش مثل قبل نمیشه ارزش پوند نسبت به یورو و دلار پائین تر میاد ولی خب از دسته اروپایی ها راحت میشه اتحادیه اروپا باید اصلاحاتی و در خودش به وجود بیاره باید به کشورهای عضو آزادی خیلی بیشتری داده بشه و فقط اتحادیه اروپا یه اتحادیه هم بستگی باشه مجلسشم باید منحل بشه
آخرین اخبار