در واکنش به انفجارهای خونین بغداد؛

عامری: به زودی از جنایتکاران در عراق انتقام می‌گیریم

دبیر کل سازمان بدر عراق ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی دیروز بغداد، تاکید کرد نیروهای عراقی به زودی از عاملان این جنایت انتقام می‌گیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، هادی عامری، دبیر کل سازمان بدر عراق، دیروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در منطقه کراده، در مرکز بغداد، تاکید کرد: در آینده نزدیک از جنایتکاران انتقام می‌گیریم. 

عامری گفت: در اوج پیروزیهای بزرگی که مردم ما در فلوجه محقق کردند و پس از شکست مفتضحانه داعش در دژ نفوذ ناپذیرش، یعنی فلوجه، و در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بار دیگر مزدوران پلید، طی عملیاتی خیانتکارانه به غیر نظامیان حمله کردند. آن‌ها با این کار تلاش کردند اراده ملت عزیز ما را برای مبارزه با تروریسم سست کنند و شوکت و عظمت این ملت را بشکنند و شکستش دهند. 

عامری افزود: این عملیات فقط نشان داد تروریسم سیاه شکست خورده است و با سیلی محکمی که فرزندان شجاع شما، یعنی نیروهای امنیتی و بسیج مردمی، به گوش او نواختند، راه خود را گم کرده است. 

وی در ادامه گفت: ما به خانواده‌های گرامی و عزیز منطقه کراده تسلیت می‌گوییم و با شما عهد می‌بندیم به زودی و به یاری خدا از این جنایتکاران انتقام بگیریم. 

دبیرکل سازمان بدر عراق همچنین از فرماندهی عملیات بغداد و دستگاههای امنیتی خواست برای جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان زبون و حمله به غیر نظامیان، تدابیر امنیتی ویژه‌ای اتخاذ کنند و با سرعت بیشتری عملیاتهای اطلاعاتی را پیش ببرند. 

کمیته امنیتی شورای استان بغداد دیروز یکشنبه در گزارشی از کشته شدن ۶۰ نفر و مجروحیت ۱۰۰ نفر دیگر در حمله انتحاری با خودروری بمب گذاری شده در منطقه کراده، مرکز بغداد، خبر داد. 
حیدر عبادی، نخست وزیر عراق، قول داد عاملان حمله به منطقه کراده را مجازات کند. وی تاکید کرد: پیروزی بسیار نزدیک است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۴ تير ۱۳۹۵
عامری خودش جنایتکار است
آخرین اخبار