مهاباد؛

افزایش میزان پدیده های جوی، این هفته در آذربایجان غربی

رگبار و رعد و برق در آذربایجان غربی افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت : تا پایان این هفته پدیده‌هایی همچون وزش باد ، افزایش ابر ، رگبار و رعد و برق برای آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

مهدی صابری با تشریح وضعیت هوای آذربایجان‌غربی تا روز جمعه این هفته اظهار داشت : تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد هوای امروز کمی ابری ، گاهی با وزش باد در بعد از ظهر ، افزایش ابر در برخی نقاط و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود و سمت وزش باد هم در استان ، جنوب‌غربی است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی برای فردا یکشنبه نیز هوایی ابری ، گاهی با وزش باد در بعد از ظهر ، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی کرد و گفت : فردا هوای استان غبارآلود بوده و سمت وزش باد هم از جنوب‌غربی است.

صابری تصریح کرد : آسمان آذربایجان‌غربی در روز دوشنبه ی این هفته صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود و با وزش باد از سمت جنوب‌غربی ، جنوب استان نیز غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی وضعیت هوای روزهای سه‌شنبه ، چهارشنبه و پنج‌شنبه را در این استان صاف تا کمی ابری عنوان کرد و افزود : برای این روزها هم گاهی وزش باد از سمت شمال‌شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی آسمان روز جمعه این هفته را در استان ، قسمتی ابری، در بعداز ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه با رگبار پراکنده عنوان کرد و گفت : سمت وزش باد در جمعه ی این هفته ، جنوب‌غربی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.