نماینده مردم در خانه ملت:

وزیر ورزش گفت زورمان به فدراسیون فوتبال نمی رسد/ پول بیت المال در جیب افراد سودجو

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش اعلام کرد ما در برابر فدراسیون فوتبال دستمان بسته است و می دانیم پول مردم در جیب اشخاص سود جو می رود.

سعیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همان طور که مردم ما در جریان هستند در اواخر مجلس نهم ،کمیسیون اصل نود گزارشی را مبنی بر فساد در فوتبال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.

در همان ایام طرح تحقیق و تفحص فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را اجرایی کردیم متاسفانه به دلیل تعللی که توسط هیات رییسه وقت مجلس نهم اتفاق افتاد نتوانستیم به نتیجه مطلوبی برسیم. 

وی گفت: متن گزارش کمیسیون اصل نود به صورت صریحی برای رسیدگی به مسائل پشت پرده و فساد در فوتبال تنظیم شده است در همین راستا و با برگزاری دو نشست با حضور گودرزی در کمیسیون فرهنگی مجلس به بحث در مورد این موضوع پرداختیم.

وزیر ورزش وجوانان در جلسه اعلام کرد که ما توان رویارویی با فدراسیون فوتبال را نداریم چون آیین نامه ها و اساسنامه های موجود دست ما را بسته است. 

سعیدی  درادامه خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان نقش نظارتی و حاکمیتی دارد و باید با این موضوع مهم در ورزش اول کشورمان مقتدرانه و با قاطعیت برخورد کند.

مجلس شورای اسلامی از وزارت ورزش و جوانان حمایت می کند ام این سازمان باید از مسائل پشت پرده و فساد هایی که در فدراسیون فوتبال و مجموعه های ذینفع اتفاق می افتد به راحتی عبور نکند. 

وی در پایان گفت: باید اقداماتی را انجام داد که مردم به فدارسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی ورزش اعتماد کافی داشته باشند ، هزینه هایی که صرف ورزش فوتبال کشورمان می شود از جیب بیت المال و مردم است، هیچ کس از جیب شخصی خود هزینه ای پرداخت نمی کند اما برخی  افراد سود جو هستند که از این پول ها برای تفریحات خود بهره می برند.

در پایان برای مقابله با فساد در فوتبال باید اقدامات محکم و پیگیرانه ای را صورت داد و در کوتاه ترین زمان  این موضوع  تعیین تکلیف شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار