طاهرنژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عارف برای یک‌دست شدن جریان اصلاح‌طلبان از انتخابات92 انصراف داد

عضو حزب کارگزاران گفت:انصراف عارف در انتخابات ریاست جمهوری 92 به منظور یک‌دست شدن جبهه اصلاحات بود.

م
یدالله طاهرنژاد در گفت وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انصراف عارف از انتخابات ریاست جمهوری92،گفت: عارف می دانست رای نمی آورد و برای کمک به تشکیلات اصلاح طلبی و یک دست شدن جبهه اصلاحات انصراف داد.

طاهرنژاد در ادامه بیان کرد: انتخابات مجلس دهم در یک بستر طبیعی و عادی جلو نرفت و اکثر رجال سیاسی شناسنامه دار اصلاح طلب رد صلاحیت شدند، زمانی که افراد در یک فضای بسته سیاسی باشند و کمتر کارهای حزبی و سیاسی کرده باشند نمی توانند در مقابل یک جریان پخته و ریشه دار رقابت کنند.

عضو حزب کارگزاران تصریح کرد: عارف تیم قوی نداشت که در مقابل رقیب بتواند رقابت کند و همچنین یکسری از حامیان دولت و اصلاح طلبان طرفدار ریاست لاریجانی بودند.

وی در ادامه افزود: برخی از حامیان دولت و اصلاح طلبان طرفدار ریاست لاریجانی معتقد بودند در فضای کنونی کشور که نزذیک به انتخابات ریاست جمهوری 96 هستیم، ریاست لاریجانی بهتر است زیرا عارف شخصیت پارلمانی نیست و اولین سال حضورش در مجلس است البته تصمیم درستی بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: واقعیت این است که عارف سابقه کار حزبی و پارلمانی ندارد و امسال شروع کار پارلمانی و حزبی وی است به همین دلیل نمی تواند در بعضی موارد تصمیم درستی بگیرد ولی اینکه در بزنگاه سیاسی کلاه سرش می‌رود را قبول ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار