اختصاصی/

جزییات تعقیب و گریز پلیسی در غرب تهران/سارق موتور‌های گران قیمت گیشا به دام افتاد

متهمانی که با همدستی هم اقدام به سرقت موتورسیکلت در محدوده غرب تهران می کردند، پس از دستگیری به 6 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستاي پيشگيري از وقوع جرم و همچنين برخورد با سارقان خصوصا سارقان خودرو و موتورسيکلت در محدوده گيشا، تيم هاي انتظامي کلانتري 137 نصر، شب گذشته اقدام به استقرار پست هاي بازرسي در محله هاي اين محدوده کردند. 

در همين راستا ماموران انتظامي موفق به شناسايي يک سارق موتورسيکلت در اين پست هاي ايست و بازرسي شده و متهم پس از انتقال به کلانتري به چندين فقره سرقت موتورسيکلت اعتراف کرد. 

ماموران کلانتري در حال بازرسي از خودروها و موتورسيکلت هاي مشکوک و فاقد پلاک بودند که متوجه شدند يک موتورسوار به محض رسيدن به پست ايست و بازرسي تغيير مسير داده و خيابان را به دور زده و متواری می‌شود. 

ماموران که به اين حرکت مشکوک شده بودند، به تعقيب وي پرداخته و از آنجا که موتورسيکلت متهم پلاک نداشت موفق به استعلام مشخصات آن از مرکز کنترل پليس پايتخت نشدند.

چند دقيقه تعقيب و گريز ادامه داشت تا اينکه ماموران موفق شدند اين موتورسوار مشکوک را متوقف و علت فرار وي را مورد تحقيق قرار دهند که وي پاسخ هايي ضد و نقيض و دور از ذهنی را به نیرو‌های انتظامی ارائه کرد.

به همين دليل فرد مظنون به کلانتري منتقل شد و تحت بررسي هاي انجام شده مشخص شد موتورسيکلت مذکور مسروقه است و ساعاتي پيش از همان محدوده به سرقت رفته است. 

سرانجام متهم تحت بازجويي قرار گرفت و در نهايت به جرم خود مبني بر سرقت موتورسيکلت‌‌های گران قیمت اعتراف و همچنين به سرقت چهار فقره سرقت موتورسيکلت ديگر نيز اعتراف کرد و پس از تکميل پرونده به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار