کنار مهران غفوریان در عکس جنجال‌ساز چه کسی ایستاده بود؟ / از همسرم عذرخواهی می‌کنم

مهران غفوریان مهمان نهمین برنامه آپاراتچی بود.او در این برنامه از فعالیت های اخیر خود گفت و همچنین از حاشیه ها و اتفاقاتی که پس از جشن حافظ رخ داد گفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه آپاراتچی این بار به سراغ مهران غفوریان رفته اند تا چهره ای دیگر از این هنرمند را در قالب گفت و گو و تصویر به مخاطبان نشان دهند.

وی در ابتدا درباره اینکه این پروژه در چه مرحله ای قرار دارد و ویژگی های آن گفت: در حال طراحی سریال «زیر آسمان شهر» هستیم. مشاور پروژه رضا عطاران است و بودن رضا و مهران مهام  و آمدن حاج آقا پورمحمدی به شبکه 3 باعث شد که من جرئت این را پیدا کنم که دوباره «زیر آسمان شهر» را کار کنم.

وی از ایجاد تغییراتی در قسمت جدید این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: ساختمان قبلی را کوبیدند و ساختند. دیگر اصلا آن لوکیشن وجود ندارد ولی ما همون آدم ها هستیم یعنی بهروز خالی بند همان شخصیت، خشایار همان آدم و فولاد هم مثل قبل است.غلام شیشلولبند را در کنارمان نداریم ولی یادش را می کنیم، خداروشکر خانم رنجبر سلامت هستند و در داستان بهروز سراغ خانم ملکه رنجبر می رود و سراغ دیگران را می گیرد و ُایشان تعریف می کنند بقیه کجا هستند و چه می کنند.

من ۳۰۰ قسمت برای تلویزیون «زیر آسمان شهر» ساختم و فکر می کردم رکورد دارم. دیروز متوجه شدم رامبد ۴۰۰ قسمت «خندوانه» ساخته است. خیلی «خندوانه» را دوست دارم چون خود رامبد به آن واقعا اعتقاد دارد و وقتی که می سازد خودش از ته قلب شاد است نه اینکه بخواهد ادای شادی دربیاورد. در تلویزیون خیلی از مجری ها ادای شادی در می آورند و شادی کلک سینمایی اصلا قشنگ نیست.

مهران غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود به توضیح درباره دلیل ادامه پیدا نکردن همکاری اش با مهران مدیری در مجموعه «در حاشیه» پرداخت و گفت: اختلافی بین من و مهران مدیری در طول مجموعه رخ نداد، کار «در حاشیه» مقداری طولانی شده بود و به قرارداد بعدی ام رسیده بود، قرارداد فیلم «ناردون» که همین روزها اکران می شود و من مجبور شدم بگویم برایم خداحافظی بنویسید که بروم.

وی به تجربه کاری خود با عبدالرضا کاهانی اشاره کرد و درباره این فیلم گفت: یکی از دغدغه های بزرگم این است که فیلم آقای کاهانی مشکل اکران پیدا نکند. چراکه یک فیلم به این خوبی با کارگردان عزیز و دوست داشتنی کار کردیم و برایم تجربه بازیگری جدیدی بود و می گفتند خوب از آب درآمده است.  

در ادامه این بازیگر با گله گی از عکاسی که عکس غفوریان و همسرش را روی فرش قرمز جشن حافظ منتشر کرده بود، گفت: معنی اون عکس که من روی فرد کناری که یکی از دوستانم به نام میثم بود، پتو انداختم این بود که من باید نفر بغل دستیم رو حذف کنم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد. خیلی از همسرم بابت آن عکس ها معذرت می خواهم. من و خانمم مخالف عکس گرفتن و انتشار پیدا کردن آن بودیم. حتی همسرم گفت من نمی خواستم روی فرش قرمز راه بروم چون عکس می گیرند.عکاس حداقل اگر عکس می گیرد باید محرم باشد و عکسی را انتشار دهد که هم درست تر است و هم به موازین ما می خورد. عکاسی که هزار عکس می گیرد باید آن چیزی را اتتشار دهد که عده ای از آن سواستفاده نکنند.


منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۱ دی ۱۳۹۶
من نمیدونم چرا همه ی ما عادت داریم تو کارهای خصوصی و شخصی دیگران دخالت کنیم هرکسی باید شخصیت خودشو حفظ کنه و بهتره که قبل از بازگو‌کردن جملات کمی هم فکر کنیم هرکسی دوست داره هرطور که میخواد زندگی کنه مداخله کردن توی کار دیگران فرقی نمیکنه یک شخص معمولی باشه یایک هنرمند پسندیده نیست خطابم به شخص یا اشخاصیه که با یه عکس یا فیلم جنجالی هنرمندان عزیز لین مرزو بوم فقط دنبال هاشیه پراکنی هستن بهتره به جای فضولی تو کار دیگران به کار ناپسند خودمون فکر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
گیرم موضوع باد و مانتو عکاس حق با شما ولی اون آرایش و موها و ساپورت همسرتون چی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
عکاس باید محرم باشد!
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
عجب عجب ،،خوش به حال زنش با اون پوشش ازشم عذر خواهی میشه
خدا شانس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
با اين وضع لباس بوشيدن صحبت از محرم و نامحرم كردن خنده دار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
ببخشید این دفعه یه جوری عکس بگیرید که همسر ایشان با حجاب به نظر بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
به هر حال این مانتو دگمه نداشته چرا با یک مانتوی بی دگمه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
واقعا حرفشان درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
طوری حرف میزنه انگار فقط عکاس اونجا.بود .چرا یه بار معذرت خواهی نمیکنه .همش توجیح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
آقای غفوریان شما باید از خانمتون که با بد حجابی مسبب توهین به شما و خودشون شدندعذرخواهی کنید یا از زنان موقر و با حجاب سرزمینتان که با وجود همه هجمه ها رعایت عفاف و حجاب را برای حفظ ارزشهای اخلاقی و اجتماعی و دینی رعایت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
اها یعنی عکاس محرمه من که نگاه میکنم نامحرم.
خسته نباشی واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
یعنی خانمش ان خانم بد حجاب بود یا نه ؟ اگر بود چطور درخواست عکاس محرم دارد در حالی که همه دارند آن وضع را میبینند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
در خونت رو ببند همسایه رو دزد نکن
آخرین اخبار