توسعه کیفیت آموزشی در دستور کار مسئولان دولت/اختصاص 4500 میلیارد تومان برای پاداش فرهنگیان بازنشسته

وزیر آموزش و پرورش از تدوین برنامه‌های مختلف دولت برای توسعه کیفیت آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: این سی و سومین اجلاس به عنوان میراث ماندگار شهید رجایی است که سالی یک بار به منظور بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود با حضور مسئولان نظام برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: اجرای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش جزو مهمترین مسائل مطرح است که برنامه ششم توسعه در راستای آن تدوین و هدایت شده همچنین برنامه اقتصاد آموزش و پرورش در سال اقتصاد مقاومتی به منظور بهبود کیفیت آموزشی و توسعه آن انجام می‌شود. 

فانی در خصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش، یادآور شد: بیش از 94 درصد مطالبات بازنشستگان سال 93 را پرداخت کردیم و 5 تا 6 درصد این مطالبات باقی مانده ضمن اینکه در بودجه سال جاری نیز 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش فرهنگیان پیش‌بینی شده است و امیدواریم باقیمانده مطالبات سال 93 و 94 را بتوانیم تا آخر شهریور پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم روسای استان‌های مختلف برای اظهار نظر و بررسی چالش‌های گوناگون وزارت آموزش و پرورش گرد هم آمده‌اند که توسعه کیفیت آموزشی از اهداف آن است.

فانی عنوان کرد: استقرار پایه دهم و تدوین 140 جلد کتاب جدید التالیف از برنامه های اساسی آموزشی به شمار می‌رود که امیدواریم به نحو مطلوب تحقق پیدا کند؛ این موضوع در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار