بروزرسانی گلکسی نوت 7 به اندروید نوقا (7.0)؛ تا سه ماه دیگر

شرکت سامسونگ از عرضه بروز رسانی اندروید نوقا (Android 7.0 Nougat) برای گلکسی نوت 7 تا دو یا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی قبل بود که شرکت سامسونگ از محصول جدیدش یعنی گلکسی نوت 7 با قابلیت های جذابش رونمایی و تاریخ عرضه جهانی آن را 19 آگوست (29 مرداد) اعلام کرد ، اما تنها ضعف مشخصی که برای این محصول عنوان میشود عدم ارائه با نسخه جدید اندروید یعنی اندورید نوقا است به عبارت دیگر این محصول با اندروید 6.0 یا مارشمالو به ویترین فروشگاه ها میرود.


عرضه اندروید نوقا (7.0) برای گلکسی نوت 7 ؛ تا سه ماه دیگر

اما سامسونگ از عرضه بروزرسانی اندروید نوقا برای گلکسی نوت 7 خود تا دو یا سه ماه آینده  خبر داده است.  این در حالی است که شرکت  ال جی به زودی گوشی وی 20 خود را با سیستم عامل اندروید 7 ، نوقا  روانه بازار می‌کند. تا از رقیب هموطن خود پیشی گرفته باشد.

طبق گزارش جدیدی که روزنامه "کوریا تایمز - Korea Times" منتشر کرده است، مدیران شرکت سامسونگ در پاسخ به زمان ارائه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی نوت 7 ، این امر را به  دو الی سه ماه آینده (اکتبر یا نوامبر) موکول کردند.

گزارش شده، آقای کو دانگ جین، رئیس بخش موبایل سامسونگ، در یکی از رویدادهای رسانه‌ای گوشی گلکسی Note 7 در کره‌  ضمن تایید این خبر گفت:

"ارائه یک پلتفرم پایدار و پر قدرت برای کاربران امری بسیار ضروری بوده و به همین دلیل است که قبل از ارسال هر آپدیتی از سیستم عامل اندروید، می بایست نسخه‌های بتای مختلفی را مورد آزمایش قرار دهیم."


همچنین " کوریا تایمز " قبلا مدعی شده بود گوشی نوت 7 سامسونگ با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در کشور چین  توسط سامسونگ عرضه خواهد شد. همچنین به ادعای این  روزنامه سامسونگ هنوز آماده عرضه تلفن‌های هوشمندی با صفحه نمایش انعطاف پذیر نیست.

در هر صورت باید تا عرضه جهانی این گوشی در هفته آینده  صبر کرد.


منبع : phonearena

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
سلام
من گوشیه note 3 دارم چرا اندرویدش آپدیت نمیشه که نسخش بره بالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار