لرستان؛

بهره مندی بیش از هزار و ۴۰۰ مددجوی لرستانی از آموزش های فنی و حرفه ای

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان گفت: در ۴ ماهه سال ۹۵، هزار و ۴۹۸ مددجوی تحت حمایت از آموزش های فنی و حرفه ای این نهاد در رشته های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و خدمات بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی فارسانی با اشاره به اینکه هدایت شغلی دانش آموزان دوره دبیرستان برای کسب مشاغل فنی از اهداف ارائه این آموزش ها در کمیته امداد است، گفت: در محدوده سنی ذکر شده و در ۴ ماهه اول امسال ۱۱۰ نفر از دانش آموزان دوره دبیرستان در رشته صنایع دستی آموزش های لازم را فراگرفتند.

وی افزود: از اهداف دیگر برگزاری این دوره های آموزشی می توان به ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان از طریق آموزش های مقدماتی، بلند مدت، آموزش های تکمیلی فنی و حرفه ای، کارآفرینی و ترویجی متناسب با نیازهای شغلی منطقه به منظور کاریابی، اشتغال زایی و افزایش بازدهی طرح های در حال اجرا اشاره کرد.

محمدی فارسانی گفت: حرفه آموزی با رویکرد برنامه ریزی برای آموزش و آشنایی دانش آموزان دوره دبیرستان با استفاده از فرصت تعطیلات تابستانی با هدف توانمندسازی این افراد برای ورود با بازار کار انجام می پذیرد لذا در آموزش های بلند مدت مهارت آموزی ۹۹ مددجو در رشته های کشاورزی ، دامپروری و خدمات شرکت کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار