زهرا نعمتی: از عملکردم در المپیک راضی هستم

پرچم دار کاروان المپیکی کشورمان گفت: انتظار مدال از من اشتباه بوده است زیرا من در این مسابقات رقبایی داشتم که از لحاظ جسمانی شرایط بهتری نسبت به من داشتند.

زهرا نعمتی: از عملکردم در المپیک راضی هستمزهرا نعمتی  پرچم دار کاروان المپیکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه  ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛در خصوص شرایط بازی های المپیک اظهار کرد: همانطور که از نام این رویداد مشخص است بازی‌های المپیک است و سطح  مسابقات بسیار بالا بود و همه برای دریافت مدال پا به این رویداد بزرگ ورزشی گذاشته بودند.
   
وی در خصوص عملکرد تیم ایران در مسابقات المپیک افزود: تیم ایران و زهرا نعمتی عملکرد ضعیفی نداشته و انتظار مدال از من اشتباه بوده است زیرا من در این مسابقات رقبایی داشتم که از لحاظ جسمانی شرایط بهتری نسبت به من داشته‌اند و قطعا 64 نفری که پا به این رقابت بزرگ گذاشتند افراد کار بلدی بوده‌اند و خودم به شخصه از عملکردم راضی هستم.

نعمتی در خصوص انتقاداتش از فدراسیون تیر اندازی گفت: مشکلات برای همه ممکن است وجود داشته باشد اما من ورزشکار باید بتوانم در آرامش کار کنم به هر حال مشکلات از سمت فدراسیون نبود و فشار روی من خیلی زیاد بود و خستگی تمرینات روی من تاثیر گذاشته بود و تصمیم گرفته ام که بعد از پارا المپیک مدتی به استراحت بروم و بعد از آن در مورد همه‌چیز فکر کنم.

پرچم دار کاروان المپیکی کشورمان ادامه داد: مشکلاتی هم که در آنجا بود بیشتر از سمت کمیته برگزاری مسابقات  بود و یکسری ناهماهنگی‌هایی بود که در در آنجا وجود داشت و همه این مسائل  هیجانم را بالا برد، اما من باید کنترل بیشتری روی خود داشته باشم تا عملکرد بهتری کسب کنم.

 
زهرا نعمتی در خصوص پاراالمپیک گفت: من تمام تلاشم را برای پاراالمپیک می‌کنم اما نگرانی من در این است که سریع ریکاوری انجام دهم و به تمرینات بازگردم تا با انرژی بیشتر در پاراالمپیک حضور داشته باشم ،در حال حاضر تمام تمرکزم برای این مسابقات است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار