کرمان؛

500معلول کرمان رتبه دار ورزشی هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در استان کرمان 3 هزار نفر از فرزندان معلول در موضوعات ورزشی ورود کرده اند .

500معلول کرمان رتبه دار ورزشی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی موسسه کوثرمشیز، عباس صادق زاده روز دوشنبه در  اختتامیه سومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی فرزندان موسسه خیریه کوثر مشیز(دختران و پسران) افزود: 13درصد از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات پاراالمپیک از استان کرمان هستند ودر مجموع هشت ورزشکار و دو مربی از استان کرمان در مسابقات پاراالمپیک حضور دارند.
 
وی تاکید کرد: 500 نفر از فرزندان سازمان بهزیستی در حوزه ورزشی صاحب رتبه هستند و ورزش را به صورت مستمر دنبال می کنند.

وی تربیت فرزندان موفق را از موفقیت های مراکز خیریه برشمرد و تصریح کرد: موسسه خیریه مشیز در حوزه های مختلف از جمله در حوزه تحصیلی و ورزشی موفقیت های بسیار خوبی را کسب کرده است.


وی با بیان اینکه مجموعه 57 موسسه خیریه استان کرمان در ارائه خدمات با مشکلاتی روبرو هستند، تاکید کرد:در این مراکز نگاه دلسوزانه و پدرانه از سوی مسئولان حاکم شده تا خدمات هر چه بهتری به جامعه هدف ارائه شود.

صادق زاده اظهار کرد: در حوزه رفتار اجتماعی موثر همه باید برای اعتلای جامعه کمک کنند و این امر در گرو تفکرات سلامت محور است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تاکید بر اینکه مجموعه مشیز به موفقیت های خوبی در حوزه شبه خانواده و معلولیت دست یافته است، گفت: جا دارد مجموعه ای تحقیقاتی در موسسه مشیز برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایجاد شود.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: معلول ، ورزشکار ، مشیز ، موفق ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار