مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: بهزیستی کرمان در حوزه های مختلف در سطح کشور می درخشد و توانسته رتبه های خوبی را در زمینه های مختلف از آن خود کند.

فرهنگ کار جمعی از طریق ورزش توسعه داده شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی کوثرمشیز، زهرا موسی پور افزود: موسسه خیریه کوثر مشیز فعالیت های همه جانبه ای را برای فرزندانی که نیاز به حمایت ویژه داشته اند ، آغاز کرده است.

 وی تاکید کرد: هرچه حضور، شادابی و سازمان های مردمی بیشتر باشد، کار جامعه بهتر پیش خواهد رفت.

وی گفت: تمامی افراد در عرصه های مختلف از جمله در اقتصاد، علم، ورزش، سازندگی با هدف مجد و تعالی ایران اسلامی تلاش می کنند که جای تقدیر دارد.

موسی پور اظهار کرد:برای آنکه فرهنگ کار جمعی و مشارکت را توسعه دهیم باید در حوزه های گروهی و غیرانفرادی فعالیت بیشتری داشته باشیم.

عباس صاحب الزمانی مشاورز بهزیستی موسسه مشیز نیزگفت :تمامی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات موفق و صاحب رتبه های برتر هستند.

سومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی فرزندان موسسه خیریه کوثر مشیز در رشته های دو و میدانی، تنیس روی میز، شطرنج، دارت، طناب زنی و طناب کشی از روز گذشته آغاز شده و امروز به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.