آیت الله سعیدی:

دولت از بدحسابی آمریکا در برجام عبرت بگیرد/ملت ایران پذیرای مسائل حاشیه‌ای نیست

آیت الله سعیدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه بی اعتمادی به آمریکا گفت: دولت مردان از بدحسابی آمریکایی‌ها در قضیه برجام تجربه آموخت و نباید در برابر برخورد آن‌ها اقدام نرم انجام داد.

دولت از بدحسابی آمریکا در برجام عبرت بگیرد/ملت ایران پذیرای مسائل حاشیه‌ای نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به انسان‌های مؤمن فرموده که اگر در راه خدا جهاد کنند عاقبت به خیر شده و در آخرت بهشتی می‌شوند.

امام جمعه قم با اشاره به حدیثی از رسول خدا(ص) افزود: برترین اعمال امت من انتظار فرج است و انسان‌هایی که ایمان بیاورند و عمل صالح انجام بدهند عاقبت به خیر و رستگار می‌شوند.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: دنیا فانی و از بین رفتنی است و انسان باید خود را برای آخرت پایدار آماده کند، اعمال صالح و تقوا و ایمان به خدا مهم‌ترین توشه برای آخرت است.

وی با اشاره به لزوم تقوا در جامعه اسلامی عنوان کرد: اگر انسان بی‌تقوا شود دچار آفاتی نظیر غفلت، خودشیفتگی، لجاجت و غرور می‌شود و برای اینکه دچار این آفات نشویم باید تقوا را پیشه کرده و در مسیر رضای الهی گام برداریم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت تصریح کرد: دولت‌ها در هفته دولت خدمت مقام معظم رهبری مشرف شده و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند می‌شوند که امسال رهبر معظم انقلاب نکات مهمی در قالب 7 سرفصل به دولت یازدهم بیان کردند.

وی بهترین راه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری را پرهیز از مسائل حاشیه‌ای دانست و گفت: ملت ایران پذیرای مسائل حاشیه‌ای نیست، بگومگوهایی که در فضای مجازی وجود دارد هیجان‌انگیزی‌های کاذب به‌همراه دارد و سبب سوءاستفاده دشمنان می‌شود.

امام جمعه قم بیان کرد: انتقادها و بیان نقاط ضعف مسئولان نظام به‌جای طرح در تربیون‌ها به خود آن‌ها گفته شود و هرگز به دشمن اعتماد نکنیم چون لزوم عدم اطمینان به دشمن، ریشه قرآنی دارد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه بی‌اعتمادی به آمریکا عنوان کرد: باید از بدحسابی آمریکایی‌ها در قضیه برجام تجربه آموخت و نباید در برابر برخورد آن‌ها اقدام نرم انجام داد.

استاد حوزه علمیه مهم‌ترین راه‌حل برای توسعه اقتصاد کشور را لزوم توجه دولتمردان به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی دانست و تصریح کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشند و امکانات داخلی را باور کنند و اینقدر به شرکت‌های خارجی فرصت ندهند، باید به نیروی جوان و استعدادهای داخلی توجه ویژه‌ای کنیم.

وی با اشاره به لزوم گفت: تغییر موضع 180 درجه‌ای ترکیه در قبال سوریه موضوعی است که امروز مشاهده می‌کنیم، پیش از این ترکیه حامی اصلی داعش بود اما این تغییر موضع مایه امیدواری است که انشاءالله به نفع جامعه اسلامی باشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه رژیم آل‌سعود به اهداف خود در یمن نرسید و شکست سختی خورد، افزود: رژیم سعودی قصد داشت با کشتار ملت یمن آن‌ها را وادار به تسلیم کند اما پس از جنگ و کشتار ملت بی‌گناه یمن هیچ دستاوردی به دست نیاورد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
امام خمینی و نیز خامنه ای آمریکا را دشمن بزرگ و شیطان و بد عهد معرفی کردند ،