شیراز؛

بهره‌ برداری از ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز

ورزشگاه 50 هزارنفری میانرود شیراز در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌ رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار فارس گفت: با بهره ‌برداری از امکانات و سالن ‌های ورزشی به‌ ویژه خانه کشتی، استادیوم بزرگ ورزشی میانرود شیراز و دیگر فضا های ورزشی امکان حضور قهرمانان در میدان ‌های بین ‌المللی و جهانی فراهم می‌شود.
افشانی افزود: ورزش به ‌دلیل داشتن جنبه ‌های فردی، عمومی و حرفه ای پایه سلامتی است و برای رسیدن به این مهم باید زیرساخت ‌های ورزشی در تمام ابعاد فرهنگی و اجتماعی فراهم شود.
وی ادامه داد: توجه به ورزش همگانی بخشی از معضلات و ناهنجاری‌ های اجتماعی را برطرف می‌کند و متولیان فرهنگی و ورزشی باید نسبت به گسترش تمام رشته ‌های ورزشی اهتمام بیشتری داشته باشند.
افشانی بیان کرد: عامل موفقیت در بخش ‌های اقتصادی و عمرانی، سلامتی جسم و روان، کاهش افسردگی و استرس و بیماری ‌ها توجه به ورزش است.
استاندار فارس با بیان اینکه برای گسترش و توسعه فضاهای ورزشی باید از تمام توان و ظرفیت خود در راستای تحقق خواسته‌ های مردم گام برداشت تا شاهد شادی و نشاط در جامعه اسلامی باشیم، تصریح کرد: امسال فارس شاهد دو رویداد بزرگ ورزشی شامل برگزاری مسابقه کشتی جهانی و دوی ماراتن بود که نشان از اهمیت ورزش در این استان دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار