شیراز؛

58 درصد از روستا های استان فارس از نعمت گاز بهره‌ مند شدند

در سطح استان فارس بیش از 97 درصد از خانوار شهری و 58 درصد از جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت ملی گاز استان فارس گفت: امروز عملیات اجرایی گاز رسانی به 20 روستای دهستان خیرگو بخش علا مرودشت با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در هفته دولت آغاز شد.
وی افزود: هم‌ اکنون چهار شهر در لامرد از گاز برخوردارند و تعداد روستا های مشمول گاز  این شهرستان 109 روستا است و عملیات اجرایی گاز رسانی به 48 روستا در این شهرستان  در دست اجراست که در مجموع اعتبارات گاز رسانی در شهرستان لامرد بالغ بر 48 میلیارد تومان است.
محمدی ادامه داد: از 72 شهرک صنعتی در استان فارس، گاز رسانی به 30 شهرک صنعتی انجام شده و 22 شهرک صنعتی دیگر پیمانکاران مشغول به کار هستند.
خلیل رضائیان معاون عمرانی استاندار فارس بیان کرد: در هفته دولت امسال در استان فارس     928 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 400 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: اشتغال و بیکاری برای کشور آزار دهنده است و دولت در این زمینه توفیقاتی داشته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید شرایط تشویق سرمایه‌گذار را فراهم کرد.
عبدالله حسینی فرماندار لامرد با بیان اینکه در هفته دولت امسال 40 میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهرستان لامرد به بهره ‌برداری رسیده است، گفت: بزرگراه لامرد پارسیان استان هرمزگان، تونل شهید باقری و ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی لامرد نیاز به اعتبار دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار