بسته اینستاگردی؛

کیک تولد مادر لیلا اوتادی/آرزوی مهتاب کرامتی برای قهرمانان ووشو/ تعریف سن از نظر میلاد کی مرام

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

سام درخشانی در پست اینستاگرام خود نوشت: کسانی که به اجبار، میکوشند تا جذاب باشند، بیشتر از همیشه نفرت انگیز به نظر میرسند ،جذابیت در ذات انسان هاست ...سريال هشت ونيم دقيقه.


پیام صادقانیان در پست خود نوشت: مادر عزيزم پيشاپيش تولدت مبارك ايشاله سايه ات هميشه بالا سرمون باشه


داریوش فرضیایی در پست خود نوشت: عالم زعطر ياس مدينه معطر است . پيوند آسماني زهرا و حيدر است. سالروز پيوند آسماني اميرالمؤمنين حضرت علي (ع) و حضرت فاطمة الزهرا (س) بر تمامي شيعيان مبارك باد.


مهتاب کرامتی در پست خود نوشت: شهربانو و الهه و سهيلا منصوريان با برد اولين بازيشان در مسابقات آسيايي ووشوي تايوان گرفتن مدال خود را قطعي كردند با آرزوي بردهاي بعدي و گرفتن مدال طلا براي اين قهرمانان.


لیلا اوتادی در پست اینستاگرام خود نوشت:خيلي لذت بخشه براي تولد مادرت كيك درست كني بادست خودت ❤️جاي همگيتون خالي تاحالا خيلي كيك و شيريني درست كردم ولي اولين كيكي بود كه روي ديزاينش اينقدر كار كردم ،اونم براي عشق زندگي. مامان گل تولدت مبارك.


فرشاد احمدزاده هم به کمپین دریاچه ارومیه پیوست و پستی را در این خصوص منتشر کرد.


میلاد کی مرام در پست خود نوشت: سن چیست؟ تعداد دفعاتی است که شما به دور خورشید چرخیده اید... و این پدیده هیچ ربطی به سطح شعور ،سواد و فرهنگ شما نداره!

پ ن : با رفيق، برادر، عشق ، با شعور... با كسرى خان .مثل برادرى برام. از بچگى تا حالا.مرسى كه هستى. باش با مرام.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.