عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کم‌توجهی به حوزه جوانان، نقطه ضعف لایحه برنامه ششم توسعه است

نماینده مردم رودسر گفت: برنامه ششم توسعه در زمینه توجه به حوزه جوانان نقاط ضعفی دارد.

کم‌توجهی به حوزه جوانان، نقطه ضعف لایحه برنامه ششم توسعه است

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نقاط ضعف برنامه ششم توسعه امری مشهود است.

وی با بیان اینکه دولت باید نقاط ضعف برنامه ششم را ترمیم کند، افزود: نمی‌توان ضعف‌های این برنامه را نادیده گرفت، به خصوص در زمینه مسائل جوانان که از دغدغه های مهم بوده و مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید دارند.

عباسی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کم توجهی به حوزه جوانان در برنامه ششم نشان از بی‌برنامگی دولت در زمینه جوانان دارد یا خیر گفت: نمی‌توان گفت دولت در این زمینه بی‌برنامه است اما باید تأکید داشت که برخی نکات لازم است در برنامه دیده شود.

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان مجلس می‌توانیم برخی از پیشنهادات خودمان در زمینه جوانان را در کمیسیون تلفیق برنامه ششم مطرح و پس از آن در صحن به تصویب برسانیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با بیان اینکه بررسی لایحه برنامه ششم سال گذشته کمی شتابزده جمع‌بندی شد، بیان داشت: با وجود توقعات بالا از دولت در زمینه توجه به حوزه جوانان در برنامه ششم، همواره وجود ضعف هایی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، عباسی ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار