منتظر گلکسی نوت هفت سامسونگ نباشید!

گوشی گلکسی نوت هفت حالا دیگر به یک وسیله خطرناک تبدیل شده است.

منتظر نوت هفت گلکسی سامسونگ نباشیدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی خبر از رونمایی محصول پر آوازه سامسونگ به گوش رسید شاید گمان این روز برای خیلی ها دور از تصور بود. روزی که در آن هر لحظه انتظار شنیدن خبر انفجاری از این بمب خاموش می رود.

خبرهای مختلفی از سطح دنیا مبنی بر انفجار یکی دیگر از این دستگاه به گوش می رسد. اخیرا چند شرکت هواپیمایی استرالیایی، امریکایی و هندی اعلام کردند که از ورورد این گوشی به داخل هواپیما خودداری خواهند کرد و منع ورود این گوشی را به داخل پرواز اعلام کرده اند.

حالا در ادامه روند این ممنوعیت ها، رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی اعلام کرده است که از ورود این گوشی ها به داخل کشور جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: تا امروز فروش این گوشی ها بصورت رسمی از طریق سه نمایندگی اصلی پیش فروش شده بود که با اتفاقات اخیر عملا تمامی این قراردادها فسخ و تمامی سفارشات به خریداران اصلی استرداد خواهد شد.

وی همچنین در خصوص گوشی هایی که بصورت غیر قانونی توزیع شده اند گفت: این دسته از فروشندگان باید نسبت به رجوع این گوشی با خریدار همکاری لازم را داشته باشند در غیر اینصورت خریداران می توانند با مراجعه به  واحد رسیدگی به شکایات اتحادیه مخابرات نسبت به واحد مربوطه شکایت کنند. 

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی در خصوص قیمت رد وبدل شده این محصول عنوان کرد: 3 میلیون و 400  هزار توامان قیمت تمام شده این گوشی است که برای پیش فروش حدود 2 میلیون و 990  هزار تومان از خریدار بعنوان ودیعه گرفته می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار