مشهد؛

بازگشایی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد پس از محرم و صفر

مدیرعامل تربیت‌ بدنی آستان قدس رضوی از بازگشایی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد پس از محرم و صفر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین یوسفی گفت: با توجه به‌ پیش رو بودن ایام عزاداری حسینی و ماه محرم و صفر، ورزشگاه امام رضا (ع) در این ماه‌ های عزیز افتتاح نمی شود.

وی با تکذیب خبر افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در 24 مهرماه با میزبانی نخستین مسابقه خانگی تیم فوتبال "سیاه‌جامگان" در مقابل "استقلال تهران"، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و بازدیدهای صورت گرفته، مقرر شد تا مراسم افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) پس از اتمام ماه صفر و با انجام یک بازی ملی صورت پذیرد.

یوسفی با بیان اینکه مراحل ساخت و زیربناهای ورزشگاه امام رضا (ع) تکمیل و آماده بهره‌برداری است، افزود: قسمتی از مراحل ساخت و آماده‌ سازی پیست ورزشگاه باقی‌مانده بود که طی چند ماه گذشته تکمیل و جهت بهره‌ برداری آماده‌ شده است.

مدیرعامل تربیت‌ بدنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: پیش‌ از این تیم ملی عراق علاقه‌ مندی خود را جهت برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی این تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) اعلام کرده بود که به علت مصادف شدن بازی این تیم با روز عاشورا، میزبانی این مسابقه را نپذیرفتیم.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار