جدیدترین اقدام خصمانه آمریکا علیه کشورمان؛

قانونگذاران آمریکایی با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی مخالفت کردند

شماری از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار مخالفت این کشور با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، شماری از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه خواستار مخالفت این کشور با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی شدند.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد: گروهی از نمایندگان دو حزب دموکرات و جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، خواستار مخالفت واشینگتن با درخواست عضوت ایران در سازمان تجارت جهانی شدند.

این گروه از نمایندگان در توجیه درخواست خود اعلام کرده اند عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی می تواند در اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران مانع ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، «پتر روسکام» و «دیو ریچرت،» از اعضای جمهوری‌خواه، و «خوان وارگاس» و «گریس منگ،» از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، روز گذشته با ارسال نامه‌ای به «مایکل فرومن،» نماینده این کشور در سازمان تجارت جهانی، از وی خواسته‌اند تا در برابر تلاش‌های ایران برای عضویت در این سازمان بین المللی اقدام کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
بسم ا...
ما که عقلمون نمیرسه که بهیچ سازمان بین المللی نباید اعتماد کرد.حالا« عدوشود سبب خیر اگر خدا خواهد»
الحمدا...
Spain
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
گرگ همیشه گرگه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
بعضی ادقات هم مخالفتهاشون الکیه تا ایران لج کنه و به زور بخواد چیزی را بدست بیاره .یعنی همون چیزی که میخوان و این وسط هم تعدادی از کشورها یاد گرفتن که بیان وساطت!!!! کنند و به مرادشون که قراردادها ی مفت و کلی باج هست برسند .راهشو یاد گرفتن .برا همه چی گیر بدن و چیزی را ارزون وا ندن .چون همه چی فعلا دست خودشونه .چین هم که بی خیال همست و فقط به خودش فکر میکنه روسها هم دایم به این فکر میکنند که کیو دور بزنند .
Saudi Arabia
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
چرا آخه بابا
چرا نمیزارن وارد WTO بشیم؟
آخرین اخبار