اشتیلیکه:

نتیجه غم انگیزی بود/در بسیاری از زمینه ها از ایران ضعیف تر بودیم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: 30 دقیقه نخست بازی با ایران فاجعه بار بازی کردیم.  

اشتیلیکه: نتیجه غم انگیزی بود/ در بسیاری از  زمینه ها بازی از ایران ضعیف تر بودیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اولی اشتیلیکه پس از بازی کره جنوبی مقابل ایران گفت: بازی خوبی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم بازی جوانمردانه ای ارائه کردند. از نتیجه به دست آمده ناراحتم و انتظارم این بود که بازی بهتری ارائه بدهیم از عملکرد تیمم غمگین هستم.

وی ادامه داد:در 30 دقیقه نخست بازی فاجعه بار بودیم. البته پس از آن کمی بهتر شدیم اما در نهایت ایران به پیروزی رسید.

سرمربی کره جنوبی درمورد وضعیت تیم ایران در این بازی تصریح کرد: در موقعیت های تک به تک بازیکنان ایران برنده بودند و این نشان می دهد که این تیم از نظر قوای جسمی و بدنی برتر از کره بود. در واقع ما با بازیکنان ،کادر  و نفرات مختلف به ایران آمدیم اما نتوانسته ایم نتیجه بگیریم.

اشتیلیکه در مورد دیدار برگشت 2 تیم در کره تصریح کرد: باید همه بازی های خانگی مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا صعود کنیم.فرقی ندارد با ایران بازی کنیم یا تیم دیگر.

وی با اشاره به برتری فیزیکی ایران اظهار داشت: تیم ما از نظر قوای جسمانی از ایران ضعیف تر است.باید این نقطه ضعف را بهبود ببخشیم به طور حتم رفع این مشکل با کار از تیم های پایه آغاز می شود.

وی در مورد کیم شین ووک بازیکن تعویضی کره گفت: برای ضربه زدن به ایران باید از راههای مختلفی حمله می کردیم. حمله از عمق و شوتزنی به دروازه حریف را مدنظر داشتیم.وقتی از این راهها به نتیجه نرسیدیم کیم شین ووک را به زمین فرستادیم تا مثل بازی قطر روی ارسال از کناره ها موقعیت به دست بیاوریم.شاید نیاز به بازیکنی مثل سباستین سوریا داشتیم.

سرمربی کره جنوبی درباره نتایج نامناسب این تیم در ورزشگاه آزادی توضیح داد: ما باید بازی را کاملا آنالیز کنیم و سخت گیرانه بازی مان را تفسیر کنیم.در خیلی از جنبه ها تیم ما سطح پایین تر از ایران بازی کرد و در خیلی از موارد باید از فوتبال پایه کار را دنبال کنیم در واقع این نیاز فوتبال کره هست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
ما برای صعود که شش بازی دیگر داریم ( ۵ بازی برگشت) حتما باید ده امتیاز دیگه بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
بازی پخش نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
اجرتان.با امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
کره اصلا اون تیمی که انتظار داشتم نبود از شروع بازی دلهره داشتم باخت ندیم ولی تیم ملی نشان داد خیلی تیم اماده ای هست با برد سوریه دور رفت عالی تموم میشه
Pakistan
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
انصافا کره با اون همه لژیونر،حرفی واسه گفتن نداشت...
ماشالله به ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
به نام الله
لبیک یا حسین
ماشالله ایران
ماشالله تیم ملی
ماشالله کی روش
ماشالله تماشاچیای عشق امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
بسیار عالی بود
هم در زمین بازی پیروزشدیم هم در پیروی از امام حسین و انقلاب پیروز شدیم
آخرین اخبار