کرمان؛

بايد به سمت افزايش توانمندی نيازمندان پيش رفت

فرمانده انتظامی استان گفت:كميته امداد می تواند با نوآوری و ابتكار زمينه توانمندسازی خانواده های نيازمند را فراهم آورد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار رضا بني اسدي فر در نشست تعاملي با مدير كل كميته امداد استان افزود : نيروي انتظامي از چند سال گذشته در راستاي انجام ماموريت ها و با توجه به صعب العبور بودن مسيرهاي دسترسي به بعضي از مناطق محروم، علاوه بر تامين امنيت اين مناطق اقدام به اجراي طرح مردم ياري كرده است.

وي خاطر نشان کرد : كميته امداد رسالت بسيار مهم و تاثيرگذاري در سطح جامعه در راستاي كاهش بزه هاي اجتماعي دارد.

سردار بني اسدي ضمن تاكيد بر تعامل دستگاه هاي اجرايي افزود: دستگاه هاي فرهنگي نيز متناسب با شرايطي كه كميته امداد مي تواند فراهم كند، بايستي در اين زمينه ورود پيدا كنند و در جهت اعتلاي فرهنگ عمومي همكاري داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اين كه طرح هاي مردم ياري در راستاي انجام ماموريت هاي پليس است گفت : پرسنل پليس كرمان آمادگي همكاري با كميته امداد در زمينه انجام اين طرح خداپسندانه را دارند.

وي با اشاره به فرصت مناسب و پشتوانه قابل اتكاي كميته امداد براي نيازمندان گفت : كميته امداد مي تواند با رصد مستمر افراد تحت پوشش و اولويت بندي آن ها زمينه ورود به جرايم را در اين خانواده ها كاهش دهد.

بنياسديافزود: كميته امداد مي تواند با نوآوري و ابتكار زمينه توانمندسازي خانواده هاي نيازمند را فراهمكند و با در اختيار قرار دادن شغل مناسب به مددجوها ،آنان را به صورت واقعي توانمند سازد.

وي در پايان با اعلام آمادگي پليس براي همكاري در زمينه برگزاري كلاس هاي آموزشي جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي در ميان مددجويان بيان داشت: كميته امداد مي تواند با فعال كردن اتاق فكرها و استفاده از ظرفيت كارشناسان ساير ادارات، زمينه ارتقاي عملكرد خود را فراهم آورد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.