کرمان؛

کتک زدن دانش آموز استثنایی بمی نزاع دانش آموزی بوده

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: کتک زدن دانش آموز استثنایی بمی در خوابگاه کودکان معلول و بی سرپرست بحث و نزاع دانش آموزان با هم بوده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عباس صادق زاده بااشاره به انتشار عکس تنبیه دانش آموز استثنایی در خوابگاه کودکان معلول و بی سرپرست در شهرستان بم افزود: برای بررسی موضوع تیمی از کرمان اعزام کردیم تا موضوع مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌ و گزارش کارشناسان وبه گفته‌های فرزندان پسر مقیم در مرکز، بعداز ظهر جمعه 30 مهر 95 تعدادی از پسران در خوابگاه با یکدیگر درگیر می‌شوند گفت: با توجه به مداخله مربیان دانش‌آموز مورد اشاره در خبر منتشره در این نزاع گروهی، توسط سایر فرزندان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

صادق زاده افزود:بررسی همه جانبه این اتفاق همچنان از سوی بهزیستی و اداره حراست ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه هیچ مدرکی مبنی بر قصور مربیان یا مسئولان مرکز برای دخیل بودن در این اتفاق یافت نشد خاطرنشان کرد:درصورت مشاهده یا اثبات کمترین تقصیر یا تخلف توسط مربیان طبق قانون با متخلفین و مرکز برخورد می‌شود.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام اینکه انتشار عکس دانش آموز استثنایی بمی مربوط به حوزه آموزش و پرورش نمی شود گفت: این خوابگاه وابسته به آموزش و پرورش نیست تحت نظر بخش خصوصی وخیریه است .

محسن بیگی افزود:آموزش و پرورش استان کرمان همچون گذشته هرگونه تنبیه بدنی و اعمال خشونت در مدارس را محکوم کرده و در صورت مشاهده و هرگونه اتفاق در این زمینه با افراد متخلف به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیر مدرسه موظف است، همکاران خود را نسبت به موارد انضباطی آگاه و ممنوعیت تنبیه بدنی را تذکر دهد خاطرنشان کرد : طبق بند ۱۵ قانون پیشگیری از تخلفات اداری، مدیران مدارس موظف به ارسال گزارش تخلف کارکنان تحت امر خود هستند در غیر این صورت خود نیز متخلف خواهند بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار