کمیساریای عالی پناهندگان ازکلاس‌های سوادآموزی قم بازدید کرد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قم گفت: در ثبت نام و آموزش به سوادآموزان حاضر در کلاس‌های طرح کمیساریا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، قاسمی‌نیا معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قم گفت: در ثبت نام و آموزش به سوادآموزان حاضر در کلاس‌های طرح کمیساریا که به صورت رایگان انجام می‌گیرد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. 

در این بازدید که با حضور معاون سوادآموزی و مسئول پیگیری دانش‌آموزان اتباع اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برگزار شد نماینده کمیساریا به بررسی مستندات و مدارک ثبت نام اتباع و مصاحبه و گفت‌و‌گو با سوادآموزان و آموزش دهندگان پرداخت.

قاسمی نیا معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان قم  ارائه خدمات آموزشی سوادآموزی را به اتباع و مهاجرین خارجی به عنوان فرصت مغتنم یاد کرد و گفت: در ثبت نام و آموزش به سوادآموزان حاضر در کلاس‌های طرح کمیساریا که به صورت رایگان انجام می‌گیرد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود:در سال 1395 تعداد 480 نفر در دوره سوادآموزی در استان قم در قالب طرح کمیساریا اشتغال به تحصیل و آموزش دارند و نگاه ما به سوادآموزان اتباع مانند سایر سوادآموزان ایرانی است.

بنا به نوشته پایگاه اطلاع رسانی اداره آموزش و پروش قم، معاون سواد آموزی آموزش وپرورش استان قم افزود: سوادآموزان هم باید این فرصت را مغتنم بشمارند و در کسب مهارت‌های سوادآموزی و خواندن و نوشتن در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.