ضاحی خلفان باز هم اظهارات خصمانه و گستاخانه خود را علیه کشورمان تکرار کرد

معاون رئیس پلیس دبی در لفاظی جنگ‌طلبانه‌ای، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را به دستیابی به سلاح کشتار جمعی، برای «مقابله به ایران» دعوت کرد.

به گزارش گروه بین‌المللی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از ارم نیوز، ضاحی خلفان تمیم، معاون رئیس پلیس دبی، در اظهاراتی جنگ‌طلبانه، از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خواست برای مقابله با آنچه که «موج تهدیدات ایران،» خوانده است، به سلاح کشتار جمعی متوسل شوند.

وی در اظهاراتی گستاخانه و آتش‌افزوزانه حساب توییتر خود نوشت: «ایران تنها با دستیابی کشورهای عربی به سلاح کشتاری، که ضربه‌ای مهلک بر این کشور وارد کند، از موضع خود عقب‌نشینی می‌کند. در این صورت «تروریست‌ها» معنای واقعی همسایگی را می‌فهمند.»

 ارم نیوز نوشت: وی منظور خود از دستیابی به سلاح را بیان نکرده است که آیا این با هدف توازن قوا است یا با هدف حمله واقعی به ایران.

این لفاظی موجی از انتقادات مردمی را در حساب توییتر وی به دنبال داشت و گستره فعالیت‌های وی در تحقق امنیت و صلح در منطقه را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این مقام گستاخ اماراتی بارها علیه کشورمان ادعاهای کاملا بی‌‎اساسی را مطرح کرده و از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی استقبال کرده است؛ به طوری که پیشتر در اظهاراتش، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم کودک‌کش اشغالگر را پسرعموی خود خوانده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
این قوراباغه چقدر واق واق می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
آقا اجازه! این درسته که وقتی یک سگ پاچه آدم رامیگیره، آدم نباید پاچۀ سگ را بگیره و کافیه که نشون بده که میخواهد سنگی را بردارد تا سگه پا به فرار بگذاره، اما گاهی لازم است که پاچۀ سگ پرو را جوری گاز گرفت که سگه، گاز گرفتن را یاد بگیره، این درسته که این یارو هیچکاره عبدالشیطان است، اما خیلی زرت و پرت کرده و متاسفانه سامانۀدیپلماتیک ماهم جواب دندان شکنی بهش نداده که کار را به اینجا رسونده و از نیات آتی این سوسمارخورها پرده برداشته، حالا دیپلماسی ما هی تساهل و تسامح به خرج بده!!
آخرین اخبار