كارگاه نمایشنامه‌نویسی ایوب آقاخانی با حضور نویسندگان

ایوب آقاخانی برای برگزاری كارگاه‌ سراسری نمایشنامه‌نویسی از 18 آبان‌ماه به حوزه هنری استان اصفهان می‌رود.

كارگاه نمایشنامه‌نویسی ایوب آقاخانی با حضور نویسندگان
به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری حوزه هنری، باتوجه به برگزاری كارگاه‌های سراسری نمایشنامه‌نویسی از سوی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری، ایوب آقاخانی نمایشنامه‌نویس و مدرس دانشگاه، برای برگزاری كارگاه منطقه‌ پنج، به استان اصفهان می‌رود.
 
خاطرنشان می‌شود در این كارگاه، نویسندگانی از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، ایلام، كهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و اصفهان از تاریخ 18 تا 20 آبان‌ماه تحت نظارت ایوب آقاخانی به پرداخت ایده‌های نمایشی خود خواهند پرداخت.
 
پیش از این، نصراله قادری از 6 تا 8 آبان‌ماه در حوزه هنری استان یزد، به عنوان میزبان منطقه‌ یك، كارگاه نمایشنامه‌نویسی مرحله‌ اول از كارگاه‌های سه مرحله‌ای را برای نویسندگان 6 استان برگزار كرد.
 
همچنین دكتر سعید اسدی، نادر برهانی‌مرند و سیدحسین فدایی‌حسین نیز طی هفته‌های آتی، كارگاه‌های مرحله‌ اول از سری كارگاه‌های سراسری مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری را به میزبانی استان‌های قزوین، كردستان و خوزستان برگزار می‌كنند.
 
شایان ذكر است كارگاه‌های سراسری نمایشنامه‌نویسی حوزه هنری به منظور تولید نمایشنامه‌های بومی در راستای اهداف و اندیشه‌های حوزه هنری برای اجرای عمومی در شهرهای مختلف در 5 منطقه‌ استانی طی سه مرحله برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.