هفته ششم لیگ برتر والیبال

بانک سرمایه 3 – خاتم اردکان 2 / عبور سخت کهکشانی‌ها از سد خاتم

تیم والیبال بانک سرمایه به یک پیروزی سخت مقابل تیم خاتم اردکان دست پیدا کرد.

بانک سرمایه 3 – خاتم اردکان 2 / عبور سخت کهکشانی‌ها از سد خاتمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران از ساعت 15 و 30  با برگزاری یک دیدار بین دو تیم بانک سرمایه تهران و خاتم اردکان آغاز شد. 
تیم صدرنشین بانک سرمایه در پایان این دیدار خانگی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل میهمان خود، خاتم اردکان به پیروزی رسیده و حضورش در صدر جدول را تثبیت کند.
شاگردان مصطفی کارخانه پیش از این با کسب 4 پیروزی و یک شکست هم صدرنشین مسابقات لیگ برتر بودند و با این پیروزی باز هم در صدر باقی ماندند.
تیم بانک سرمایه در 2 ست نخست با نتایج 25 بر 23، 25 بر 16 و 25  تیم خاتم اردکان را با شکست بدرقه کرد اما در ست سوم و چهارم  با نتیجه 25 بر  23 و 26 بر 24 مقابل این تیم تن به شکست داد. در نهایت و در ست پنجم شاگردان کارخانه موفق شدند با حساب 15 بر 8 میهمان خود را شکست دهند و به یک پیروزی 2 امتیازی دست پیدا کنند.
دیگر دیدارهای هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال از ساعت 17 آغاز شده است و در آخرین دیدار این هفته هم تیم سایپا تهران از ساعت 17 و 30 در خانه والیبال میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۵
عالییی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۵
عالییی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۵
عالییی بود
آخرین اخبار