رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان امداد و نجات آتش نشانی تهران همچنان در جستجوی خانم 38 ساله‌ای که در کانال آب سقوط کرده هستند که تاکنون نتیجه‌ای در خصوص این موضوع حاصل نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در سیصد و ششمین جلسه علنی شورا با اشاره به حادثه سقوط یک زن 38 ساله در خیابان پاسداران در 18 آبان،  اظهار داشت: سازمان امداد و عملیات آتش‌نشانی تلاش‌های زیادی انجام داده اما همچنان نتیجه‌ای برای پیدا شدن این خانم حاصل نشده است.

وی افزود: هنوز مشخص نشده که آن زن که در کانالی با عرض 45 سانتی‌متر و ارتفاع 70 سانتی‌متری سقوط کرده آیا دچار ضربه مغزی شده یا خیر. اما همچنان تلاش‌ها برای یافتن این خانم ادامه دارد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به درخواست خانواده این خانم نیروهای امداد و نجات تمام مسیرها از پاسداران تا دشت ورامین را جستجو کرده‌اند، گفت: درخواست دارم که نهرها و مسیرها ایمن‌سازی شوند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در شهر تهران نباشیم.

آباد با اشاره به موضوع برند برتر خدمات و مشتری مداری پرسنل که نصیب سازمان بازنشستگی شهرداری تهران شد، گفت: امیدواریم بتوانیم باز هم شاهد این افتخار آفرینی‌ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.