همدان؛

۲۵ عملیات توسط آتش‌نشانی طی 24 ساعت گذشته در همدان

۲۵ عملیات آتش‌نشانی طی 24 ساعت گذشته توسط اتش نشانی همدان انجام شده است.

۲۵ عملیات توسط آتش‌نشانی طی 24 ساعت گذشته در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات آتش‌نشانی همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات انجام شده است.

روز بیست و هشتم آبان ماه شهروندان ۳۲۹ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۲۵ مورد منجر به عملیات شده است.

همچنین از این تماس ها ۲۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی، ۷۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۲۱۴ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

از عملیات های انجام شده در این تاریخ ۲۲ مورد آتش سوزی شامل انفجار گاز در بنی هاشم، ۴ مورد حریق باغ در جاده گنجنامه، بلوار بعثت، بلوار ارم و حصار حاج شمسعلی، ۶ مورد حریق درختان در ۱۸ متری ابوذر ۲ مورد، پارک مردم، بلوار جوان ۲ مورد و روستای شورین، حریق مخروبه در سیلو، حریق جنگل در سرخ آباد بوده است.

همچنین ۲ مورد حریق ضایعات و برگ درختان در شهرک مدرس و خیابان شریعتی و ۶ مورد حریق عمدی مراتع و پوشش گیاهی در بلوار نجفی، جاده گنجنامه، پارک مادر، شکریه، بلوار ارم و بلوار بعثت بوده است.

۳ مورد عملیات امداد و نجات هم که  شامل مهار حیوانات در شهرک مدنی و ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در هنرستان و خیابان بوعلی بوده است توسط آتش نشانان انجام شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.