گروه D لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید 2 آیندهوون 0/شاگردان سیمئونه همه امتیازات را می خواهند

در گروه D لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23 و 15 تیم اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان آیندهوون بود که در نهایت موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد .

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه D لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23 و 15 تیم اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان آیندهوون بود که در نهایت موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد.

دقیقه 55 اتلتیکو گل اول را زد. کوین گامیرو روی پاس گریزمان از گوشه محوطه جریمه با شوتی محکم و زمینی دروازه پس اس وی را باز کرد.

دقیقه 66 شاگردان سیمئونه گل دوم را هم زدند.این بار گریزمان با پاس تیاگو با دروازه بان تک به تک شد و برای بار دوم دروازه حریف را فرو ریخت.

در نهایت اتلتیکو این بازی را نیز مثل چهار دیدار قبلیش با پیروزی پشت سر گذشات تا همه امتیازات مرحله گروهی لیگ قهرمانان را تا انتهای هفته پنجم گرفته باشند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم روستوف از ساعت 20 و 30 دقیقه میزبان بایرن مونیخ بود که با درخشش سردار آزمون با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد.

در جدول این گروه اتلتیکو مادرید با 15 امتیاز در صدر است. بایرن مونیخ با 9 امتیاز دوم است.روستوف با چهار و آیندهوون با یک امتیاز در رتبه های بعدی هستند.با شکست آیندهوون شانس یاران آزمون برای سوم شدن در گروه و رسیدن به لیگ اروپا بسیار زیاد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار