مشهد؛

گازرساني پايدار در خراسان رضوي

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هيچ مشكلي مبني بر افت فشار گاز در روستاها و شهرهاي خراسان رضوي وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید فانی با بيان اينكه در شبانه روز گذشته 52 ميليون مترمكعب گاز در استان مصرف شده است افزود: علي رغم كاهش شديد دما در برخي از شهرها و روستاهاي استان تا مرز منفي 15 درجه، هيچ افت فشاري از ايستگاههاي گازرساني اعلام نشده است.

وي گفت: در همين مدت مشهد با هشت ميليون و 500 هزار مترمكعب و بجستان با 129هزار مترمكعب بيشترين و كمترين آمار مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: بیشترین میزان مصرف گاز خراسان رضوي در اين مدت متعلق به بخش خانگی بوده كه اين مهم لزوم همكاري و مشاركت مردم در صرفه جويي گاز طبيعي را به جهت پايداري اين نعمت الهي آشكار مي سازد.

فانی گفت: در شبانه روز گذشته هیچ یک از دو میلیون مشترک شرکت گاز خراسان رضوی با افت فشار گاز مواجه نبوده‌اند و اين امر نشانگر تلاش جهادي كاركنان صنعت گاز استان در خدمت رساني به مردم است.

وي مهم ترین هدف خدمتگذاران مردم در شرکت گاز خراسان رضوي را محروميت زدايي و توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه عنوان كرد و از مردم درخواست کرد تا با مصرف بهينه گاز امكان بهره‌مندي همگان را از اين نعمت الهي فراهم آوردند.

انتهای پیام//م.ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.