جایگاه خود را در بازی های بعدی پس می گیریم

دایی:کیفیت نامناسب زمین تختی مشکل مشترک نفت و گسترش فولاد بود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:زمین ورزشگاه تختی کیفیت نامناسبی دارد اما ما هم مانند گسترش فولاد از این موضوع ضرر کردیم.

دایی: کیفیت نامناسب زمین تختی مشکل مشترک نفت و گسترش فولاد بود/ جایگاه خود را در بازی های بعدی پس می گیریمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی درباره تساوی نفت مقابل گسترش‌ فولاد تبریز بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت گلزنی داشتیم که با بدشانسی به گل تبدیل نشد. در صورت استفاده از فرصت های خود می توانستیم گسترش فولاد را سه بر یک شکست داده و جایگاه خود را مستحکم کنیم، حریف به جز صحنه گل موقعیت دیگری نداشت.

وی در مورد انتقاد فراز کمالوند به کیفیت زمین ورزشگاه تختی، گفت: احترام زیادی برای کمالوند قائلم اما ما هم مشکل گسترش فولاد را داشتیم. بازیکنان من هم مانند بازیکنان حریف به دلیل کیفیت نامناسب زمین توپ ها را لو می دادند، با این وجود نباید به مسائل غیرفنی پرداخت.

دایی درباره این که نسبت به از دست رفتن جایگاه نفت احساس خطر می کند یا خیر، اظهار داشت: فوتبال یک روز برد دارد و یک روز باخت. بازیکنانم نسبت به شروع لیگ بهتر بازی می کنند، در ابتدای فصل انتظارات از ما پایین بود اما در صورت پیروزی مقابل گسترش فولاد در جایگاه سوم می ‌ماندیم و برای پس گرفتن جایگاه خود در بازی های آتی تلاش می کنیم.

وی درخصوص نتایج خوب نفت در لیگ برتر، تصریح کرد: قرار نیست نفت را با تیم های دیگر مقایسه کنیم چراکه آن ها از نفت امکانات بیشتری دارند. باشگاه برای رفع مشکلات تلاش می کند، مسئولان باشگاه نفت در 3 هفته اخیر 2 پرداختی داشته اند امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه در ادامه بازی ها نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی نفت در مورد مشکلات خبرنگاران در ورزشگاه تختی گفت: مسئولان سازمان لیگ باید مشکلات خبرنگاران و رسانه های حاضر در ورزشگاه را حل کنند. نفت به جز ورزشگاه تختی زمین دیگری برای انجام بازی های خود ندارد، از مسئولان سازمان لیگ می خواهم مشکل خبرنگاران را رفع و به وضعیت زمین بازی رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار