اردبیل؛

کارخانه تولید نئوپان در شهرستان نمین افتتاح شد

کارخانه تولید ورق نئوپان در شهرک صنعتی خصوصی آرتای نمین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آئین افتتاح این کارخانه گفت: عزت و استقلال و اقتدار کشور عزیزمان ایران در گرو راه اندازی اینگونه مجموعه های صنعتی و خون مقدس شهداست .

آیت الله سید حسن عاملی افزود: ارباب صنعت ذوی الحقوقبزرگ اقتصادی و فرهنگی ما هستند.

مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه شهرک صنعتی خصوصی آرتای نمین جزء شهرک های صنعتی موفق کشور است از ایجاد سه شهرک صنعتی خصوصیدیگر در استان خبر داد و گفت: اقدامات اعطای مجوز و تامین زیرساخت های لازم ایجاد این شهرک ها در دست اقدام و اجراست.

سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز گفت: برای اجرای این طرح مبلغ 150 میلیارد ریال توسط فتحی بی طرف سرمایه گذاری و برای 55 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

فتحی بی طرف سرمایه گذار این واحد تولیدی نیز با بیان اینکه کارخانه تولید نئوپان نمین، دوازدهمین کارخانه و واحد تولیدی است که توسط ویراه اندازی شده است افزود: سه واحد تولیدیدیگر نیز با خرید ماشین آلات و تجهیزاتمورد نیاز در مراحل پایانی راه اندازی است و به زودی در شهرک صنعتی خصوصی آرتای نمین اجرا خواهد شد.

وی از عقد قراردادها و ایجاد دفتر در کشورهای آذربایجان و روسیه در جریان سفر اخیر استاندار اردبیل و هیات اقتصادی استان به این کشورها برای صادرات محصولات تولیدی شهرک صنعتی آرتا و واردات چوپ بصورت چیپس خبر داد و گفت: روزانه 200 متر مکعب ورقنئوپان در این کارخانه تولید و علاوه بر تامین نیازهای استان و کشور به کشورهای آذربایجان، روسیه و ارمنستانصادر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.