سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

روسای جمهور آمریکا عروسک لابی‌های قدرتمند صهیونیستی و آمریکایی هستند

نماینده مردم اصفهان گفت: کسانی که فکر می‌کنند که مشکلات داخلی از طریق گفتگو با دشمن حل می‌شود، سخت در اشتباه هستند.

روسای جمهور آمریکا عروسک لابی‌های قدرتمند صهیونیستی و آمریکایی هستندحجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستور باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در وتو نکردن قانون تحریم های 10 ساله علیه ایران اظهار داشت: این موضوع که آمریکا را دوست خود بدانیم خوش‌خیالی محض است؛ آنها در دوران پس از انقلاب ده‌ها جنایت همچون جنگ 8ساله عراق، 17هزار شهید ترور و کودتای نوژه علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند.

وی افزود: آمریکا دشمن سرسخت اسلام است. روسای جمهور این کشور تنها عروسک لابی‌های قدرتمند صهیونیستی و آمریکایی هستند. کسانی که فکر می‌کنند که مشکلات داخلی ما با گفتگو و تعامل با دشمن حل می‌شود سخت در اشتباه هستند. 

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری در باب بدعهدی آمریکایی‌ها بارها هشدار دادند، اما برخی آقایان باور نمی‌کردند، و همان ها امروز فرار رو به جلو می‌کنند که ما قوی‌ترین برخورد را با آمریکا می‌کنیم و ما نیز امیدواریم که این کار را در راستای بدعهدی آمریکایی‌ها انجام دهند.

نائب رئیس اول فراکسیون ولایت تصریح کرد: از روز اول مشخص بود که آمریکا این طرح را نه امضا می‌کند و نه وتو. در هر حال تحریم‌ها علیه ایران 10 سال دیگر تمدید شد. هم‌اکنون کسانی که از ارتباط با آمریکا خوشحال بودند بیایند و به مردم پاسخ دهند. در زمینه برجام علی‌رغم برخی دستاوردها، نه تحریم‌ها برداشته شد و نه مسئله‌ای حل شد بلکه 10سال دیگر هم ادامه یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اوباما خائنی بود که یکی از خیانت‌های خود را علنی کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، اوباما ، ایسا ، برجام ، سالک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار