کرمان؛

نوار مساوى‌هاى تيم فوتبال اميد صنعت مس كرمان ادامه دارد

تیم فوتبال امید مس کرمان در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ برتر، سومین تساوی متوالی خود را کسب کرد.

نوار مساوى هاى تيم فوتبال اميد صنعت مس كرمان ادامه داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، تیم فوتبال امید مس کرمان در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، سومین تساوی متوالی خود در هفته‌های اخیر را کسب کرد.

امیدهای مس در این بازی که در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد میزبان تیم نفت اهواز بود که در نهایت تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات رسید.

شاگردان عسگری در این بازی ابتدا با گل دقیقه یازده حمید محمد رفیعی از حریف خود پیش افتادند اما در دقیقه‌ی 20 بازی گل تساوی را پذیرفتند.

در این بازی بازیکنان تیم امید مس بارها موقعیت گلزنی برای بار دوم را کسب کردند اما با بی‌دقتی یکی پس از دیگری این موقعیت‌ها را از دست دادند تا به یک امتیاز این بازی خانگی بسنده کننده و پس از تساوی برابر ذوب‌آهن و سپاهان به سومین تساوی متوالی دست پیدا کنند.

با این یک امتیاز امیدهای مس 7 امتیازی شدند و در همان رده‌ی هشتم باقی ماندند. این تیم یک بازی معوقه برابر ملوان در انزلی دارد.

امیدهای مس بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را نیز روز جمعه دهم دی ماه در کرمان و در ورزشگاه سلیمی‌کیا و از ساعت 14 برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: فوتبال ، امید ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار